اين فيلم داستان زندگي زن و شوهري را به تصوير مي کشد که بعد از مدت ها اختلاف با يکديگر آشتي مي کنند. امين زندگاني، ليلا زارع و اليکا عبدالرزاقي بازيگران فيلم «روز بر مي آيد» هستند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اين روزها که وارد آخرين ماه سال 91 شده ايم برخي فيلم سازان مشغول ساخت آثار براي پخش در ايام نوروز 92 هستند و برخي هم مراحل فيلم برداري آثارشان را به پايان رسانده اند و مراحل فني اثر خود را براي پخش سپري مي کنند. فيلم هاي «يک دماغ ناقابل»، «همسايه ها»، «سورچي گلستان»، «دنياي بهتر» و چند فيلم ديگر، از جمله فيلم هايي است که براي پخش در ايام نوروز از شبکه هاي مختلف آماده مي شود و خراسان آنها را معرفی کرده است. البته این لیست قطعی نیست و امکان کم و زیاد شدن آن وجود دارد.

همسايه ها

در اين فيلم به کارگرداني «اميرحسين جهدوست»، بازيگراني نظير اميرحسين رستمي، آناهيتا افشار و سيامک صفري بازي مي کنند. «همسايه ها» داستان مردي را روايت مي کند که به خيانت اطرافيانش حساسيت دارد. «علي رضا رئيسيان» تهيه کننده اين فيلم است.

خسيس

«احمد کاوري» اين فيلم را با تهيه کنندگي «محمود رضوي» مقابل دوربين برده است و در آن، اکبر عبدي، زويا امامي، بهشاد شريفيان، سينا رازاني و فاطيما بهارمست بازي مي کنند.داستان «خسيس» درباره يک بازاري خسيس است که همه خانواده از دست او در عذاب هستند تا اين که بر اثر سوء تفاهمي به عنوان فردي خير معرفي مي شود.

صداي پاي من

«صداي پاي من»، داستان پسر بچه 12 ساله اي را به تصوير مي کشد که دونده اول شهرش است. او بر اثر حادثه اي روي مين مي رود و پايش را از دست مي دهد. پس از مدتي پدر و مادر پسر، پايي مصنوعي براي او تهيه مي کنند. اين فيلم را «مهرداد خوشبخت» کارگرداني کرده است و در آن فرشته سرابندي و مرتضي زارع ايفاي نقش کرده اند.

يک دماغ ناقابل

سحر ولدبيگي، مرجانه گلچين، عزت ا... مهرآوران، افشين سنگ چاپ و امير قريب زاده بازيگران فيلم «يک دماغ ناقابل» هستند. اين فيلم، داستان دختري به نام افسون را روايت مي کند که در آستانه ازدواج تن به جراحي زيبايي بيني مي دهد و ماجراهايي برايش پيش مي آيد، «مجتبي چراغعلي» کارگرداني و «اصغرپورهاجريان» تهيه کنندگي اين فيلم را برعهده دارند.

دنياي بهتر

«دنياي بهتر» را «بهروز شعيبي» کارگرداني کرده است و داستان پسر بچه اي به نام اميرعلي را به تصوير مي کشد که براي انجام تکليف درس اجتماعي اش، در دنياي کودکي خود به اين نتيجه مي رسد که اگر او به 3 نفر خوبي کند و در عوض هر يک از آن 3 نفر در حق 3 نفر ديگر خوبي کنند، دنيا پر از خوبي مي شود.

شاهرخ فروتنيان، نگار عابدي، سعيد چنگيزيان، سحر دولتشاهي، بهاره رياحي، ميثم رازفر، آيلين حيدري، احسان اماني، مهدي باطبي، اکبر معززي و ليلي فرهادپور، بازيگران اين فيلم به تهيه کنندگي «سيدمحمود رضوي» هستند.

سورچي گلستان

«سورچي گلستان»، داستان مردي در دوره ناصرالدين شاه قاجار را روايت مي کند که در کاخ گلستان به دنبال گمشده خود مي گردد. اما بعد از رفتن به زيرزمين سر از ايستگاه مترو در مي آورد و با يک درشکه چي آشنا مي شود. «رامين راستاد» نقش اصلي فيلم را به کارگرداني «مجيد وحيديان»، بازي مي کند و «مرتضي صالحي» تهيه کننده اين فيلم است.

داستان ما، قصه تو

اين فيلم درباره زن و شوهري به نام نيما و ساراست که اختلافي بين شان پيش مي آيد و حديث ميراميني و هومن سيدي نقش هاي اصلي آن را ايفا مي کنند و «رضا بهشتي» کارگرداني اش را برعهده دارد. «اميرعباس کني» تهيه کننده «داستان ما، قصه تو» است.

داستان عوضي

«فريدون جيراني» کارگرداني فيلم «داستان عوضي» را برعهده دارد. اين فيلم درباره نويسنده اي است که همه چيز را تيره مي بيند و هيچ ناشري حاضر نيست کتاب هايش را چاپ کند. اکبر عبدي، هدايت هاشمي، علي رضا خمسه، نادر سليماني و نگار عابدي در اين فيلم بازي مي کنند و «تينا پاکروان» تهيه کنندگي فيلم را برعهده دارد.

روز بر مي آيد

اين فيلم داستان زندگي زن و شوهري را به تصوير مي کشد که بعد از مدت ها اختلاف با يکديگر آشتي مي کنند. امين زندگاني، ليلا زارع و اليکا عبدالرزاقي بازيگران فيلم «روز بر مي آيد» هستند. اين فيلم را «ابراهيم شيباني» کارگرداني کرده و تهيه کننده اش «اکبر نبوي» است.

ژنرال

ميلاد کي مرام، علي رضا اوسيوند، ياسر ولايي، عباس بيگدلي و سجاد شاه حاتمي بازيگران فيلم «ژنرال» هستند. اين فيلم داستان فرماندهي جوان را روايت مي کند که به ژنرال معروف است. «علي شاه حاتمي» اين فيلم را با مضمون دفاع مقدس کارگرداني کرد.

علفزار

«محمدعلي طالبي» 2 سال پيش اين فيلم را کارگرداني کرد. گوهر خيرانديش، نورالدين اعلمي، شعله مهدي و پسر گودرزي بازيگران فيلم «علفزار» هستند. «علفزار» داستان زمان کوچ ايل بختياري را روايت مي کند که در آن پدر نوجواني به نام علي پس از دعوا با دايي خود و به دليل کمردرد نمي تواند گله اش را به ييلاق برساند بنابراين علي تصميم مي گيرد به جاي پدر، اين کار را انجام دهد.«جواد نوروزبيگي» تهيه کنندگي اين فيلم را برعهده دارد.

شغل شريف

«شغل شريف»، داستان جواني را روايت مي کند که بعد از فارغ التحصيلي درپي شغل مناسب است.

در اين فيلم به کارگرداني «سيداحمد حسني مقدم» و تهيه کنندگي «مهدي عظيمي» بازيگراني هم چون مريم سعادت، ليلا بلوکات، خشايار راد، مهران نائل و داريوش اسدزاده بازي مي کنند.

حس تنهايي

اين فيلم، داستان زن و شوهري را روايت مي کند که وکلاي دادگاه خانواده هستند اما اتفاق هايي باعث مي شود از يکديگر جدا شوند. «بهزاد خداويسي» و «سارا خوئيني ها» بازيگران نقش اصلي اين فيلم به کارگرداني «حسين شيرودي» هستند. تهيه «حس تنهايي» را هم «غلام رضا صادقي» و «اصغر زائري» برعهده دارند.

آهسته در سکوت

شمسي فضل اللهي، مهدي احمدي، نازنين فراهاني و جمشيد گرگين بازيگران فيلم «آهسته در سکوت» هستند. اين فيلم، داستان مسعود و رؤيا را روايت مي کند که بعد از سال ها زندگي در خارج از کشور به ايران بر مي گردند. فرزاد مؤتمن، کارگرداني فيلم «آهسته در سکوت» را برعهده دارد و «مرتضي رزاق کريمي» تهيه کننده اش است.

عمليات کرکس

«غلام رضا رمضاني» کارگرداني فيلم «عمليات کرکس» را به تهيه کنندگي «ليدا عبدالمنافيان» در گونه کودک و نوجوان برعهده دارد. اين فيلم، داستان پسر بچه اي را به تصوير مي کشد که دلش نمي خواهد پدر و مادرش به خواهر کوچک ترش توجه کنند.در اين فيلم، اميرعلي تقي زاده، ماهور مقصوديان، امين دامن پاک، سينا صفوي، آناهيتا اقبال نژاد، حميد يوسفي، احمد ياوري و نسرين رمضاني بازي مي کنند.

مزرعه کودکي ام

اين فيلم، داستان پسر بچه اي را روايت مي کند که همراه مادرش به يک روستا مي روند. «سيدمهدي برقعي» کارگرداني فيلم «مزرعه کودکي ام» را به عهده دارد و تهيه کننده اش «عباس رافعي» است. بازيگران اين فيلم جمشيد جهانزاده، سعيد فرجي، سولماز غني و اميرحسين صفاخانلو هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر
۰۹:۲۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
هر سال فیلم ها مزخرف تر می شن من که سرمو هم بکنن ده دقیقه نمی شینم جلو تلویزیون
آخرین اخبار