دبیر كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل مجلس و دولت در تنظیم بودجه 92 در شرایط فعلی موجب پویایی اقتصاد كشور و تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید ملی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، آصفری افزود: ویزگی لایحه بودجه 92 كه با كارشناسی، دقت بالا و رعایت شرایط خاص كشور از سوی دولت تدوین شده، خنثی كننده تحریم های دشمنان نیز هست.

وی بیان كرد: مجلس شورای اسلامی در تصویب بودجه تعامل و همراهی با دولت را خواهد داشت، زیرا سران قوا با محوریت رهبرمعظم انقلاب اسلامی برای آبادانی بیشتر كشور و اقتدار انقلاب اسلامی مصمم هستند.

نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: مجلس شورای اسلامی در تصویب بودجه 92 كشور، سیاسی و جزیره ای عمل نمی كند.

آصفری تاكید كرد: تعامل، همفكری، همكاری و هماهنگی قوه مجریه و مقننه از مطالبه های جدی و مستمر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم است، زیرا در این صورت با پشتیبانی همه جانبه ملت می توان تحریم های دشمنان را به فرصت تبدیل كرد.

وی یادآور شد: بودجه سال 92 متفاوت از سال های گذشته و براساس شرایط تحریم ها و فشارهای دشمنان تنظیم شده است و همه باید با افزایش آستانه تحمل برای اعتلای بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی بكوشند.

دبیركمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: تلاش مجلس و همراهی عینی قوه مقننه با دولت در بررسی لایحه بودجه 92 روحیه امیدواری را در مردم و مقاومت ملت را در برابر تحریم های دشمنان افزایش خواهد داد./س

برچسب ها: اقتصاد ، تولید ملی ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.