معاون اول قوه قضاييه گفت: یکی از اولویت‌ها و تأکیدات در قوه قضايیه تعامل و حضور مداوم قضات در زندان‌ها است.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، شورای قضایی استان چهارمحال و بختیاری با حضور معاون اول قوه قضايیه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد، رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان در محل دادگستری استان تشکیل شد.

 در این جلسه معاون اول قوه قضايیه ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه قضایی استان و سازمان‌های وابسته به این قوه، در خصوص رفع مشکلات و کمبودهای موجود در سیستم قضایی استان به ایراد سخن پرداخت.

 حجت‌الاسلام رئيسي ضمن تقدیر از حضور پررنگ و مستمر قضات در زندانهای استان و سرکشی از وضعیت زندانیان در طول ایام حبس گفت: یکی از نقاط قوت مجموعه قضایی استان که باید مورد تقدیر ویژه قرار گیرد همین بحث سرکشی قضات از زندانهای استان است که آمار قرائت شده توسط مدیرکل زندان های استان گویای تعامل خوب قضات با زندان‌های استان است که یکی از اولویت‌ها و تأکیدات ما در قوه قضايیه نیز بر تعامل و حضور مداوم قضات در زندانهاست که بحمدلله این مهم در این استان از روند بسیار خوبی برخوردار بوده است.

 در ابتدای این نشست سید عبدالله موسوی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان ضمن عرض خوش آمدگویی و سپاس از حضور معاون اول قوه قضايیه در استان، از اهتمام و توجه ویژه "حجت الاسلام و المسلمین رئیسی"نسبت به حل مشکلات و برطرف نمودن نیازهای دستگاه قضایی و سازمانهای وابسته به قوه قضائیه در استان تشکر و قدردانی کرد.

 بر اساس اين گزارش به نقل از سازمان زندان ها در این نشست مدیرکل زندان های استان نیز به ارائه عملکرد و بیان مشکلات و موانع پیش روی در زندانها پرداخت که عملکرد ارائه شده توسط ایشان مورد رضایت و قبول معاون اول قوه قضايیه قرار گرفت.

 

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار