فرماندار ماکو گفت: مساکن مهر ماکو تا خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه حمید احمدیان در جلسه شورای مسکن ماکو که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تا پایان خرداد ماه سال آینده تمام مساکن مهر شهرستان ماکو به بهره‌‌برداری می‌رسد ولی در این زمینه نیازمند همکاری هر چه بیش‌تر مردم هستیم.

وی با اشاره به مساکن مهر در دست احداث این شهرستان، تصریح کرد: در حال حاضر 714 واحد مسکن مهر در این شهرستان در دست احداث است که عمده مشکل آن‌ها کمبود آورده شخصی متقاضیان است.

احمدیان افزود: احداث مساکن مهر در این شهرستان روند خوبی را طی می‌کند و بر این اساس شاهد پیشرفت اجرایی خوبی در مساکن مهر این شهرستان هستیم.

فرماندار ماکو با مثبت ارزیابی کردن اجرای مسکن مهر، خاطر نشان کرد: اجرای طرح مسکن مهر گام مؤثری در راستای خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد بود که به همت دولت نهم و دهم اجرایی شد.

احمدیان اعلام کرد: با اجرای این طرح شاهد خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد که از خرید خانه ناامید شده بودند هستیم.

وی با اشاره به تسهیلات پرداختی به مساکن مهر این شهرستان گفت: برای هر یک از واحدهای مسکن مهر 20 تا 25 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

احمدیان با تاکید بر همکاری هر چه بیش‌تر متقاضیان، اظهار داشت: متقاضیان باید همکاری بیش‌تری در اجرای این طرح داشته باشند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.