چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجوی رشد با حضور مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز در دانشگاه امیر کبیر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل چهارمین نمایشگاه فرهنگی دانشجویی رشد هفتاد و سه دانشگاه از سراسر کشور در این نمایشگاه شرکت کرده و بالغ بر 15 هزار اثر نیز به این نمایشگاه ارسال شده است.

گفتنی است این نمایشگاه دو روزه که تا عصر فردا دوشنبه نیز ادامه خواهد داشت با ارائه آثار فرهنگی ، فرهنگی دانشجویان سراسر کشور با هدف تشویق دانشجویان به مباحث فرهنگی و اعتقادی راه اندازی شده است.

این نمایشگاه که با حضور مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز در دانشگاه امیر کبیر افتتاح شد و به ارائه آثار فرهنگی دانشجویی ، دانشجویان دانشگاه تمام کشور پرداخته است از ویژگی های این دوره جشنواره رشد شرکت 1060 کانون فرهنگی هنری دانشجویی بوده است که در پایان این جشنواره دو روزه از 64 کانون برتر نیز تقدیر به عمل می آید.

بنابراین گزارش، اساتیدی که به عنوان مشاور فرهنگی به دانشجویان در کانون های فرهنگی هنری دانشگاه فعالیت می کنند نیز از امتیاز ارتقا بهره مند می شوند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.