نماینده مردم سقز وبانه در مجلس گفت: مسوولان باید خواست مجموعه زیردست خود را در نظر بگیرند نه مقامی که آنها را منصوب کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، محسن بیگلری در نطق میان دستور امروز خود در جلسه علنی مجلس با انتقاد از کم‌توجهی به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش اظهار کرد: تاریخ نشان می‌دهد بسیاری از مدیران و مسوولان دچار مشکل فقدان تجربه‌پذیری از گذشته هستند، بنابراین باید از برخوردهای ساده‌اندیشانه و عوامانه به خصوص تبلیغات انتخاباتی که به هر نحو ممکن است به شئونات سیاسی و اجتماعی لطمه زند، بپرهیزند.
وی خاطر نشان کرد: در واقع به جای نگرش‌های عقیم و مخرب، شیوه‌های کارآمد علمی برگزیده شود که با واقعیات منطبق است زیرا مسئول صادق باید خواست مجموعه زیردست خود را در نظر بگیرد، نه رضایت مقامی که او را منصوب کرده است اما متاسفانه مدیران ما چنین هستند.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه نسبت به اجرا نشدن مصوبات سفرهای استانی انتقاد کرد و خواستار اشتغال‌ پایدار در حوزه انتخابیه‌اش شد و اظهار کرد: متاسفانه با توجه به محوریت فرودگاه سقز‌، برای بوکان، سقز و دیواندره راه‌اندازی آن به کندی پیش می‌رود که تسریع در این امر لازم و ضروری است.
بیگلری در ادامه افزود: در سال 74 به فرهنگیان زمینی اختصاص داده شد اما بعد از گذشت 20 سال تغییر کاربری داده نشده که ضروری است هر چه سریعتر به این مساله رسیدگی شود.
وی همچنین خواستار قیمت‌گذاری مناسب برای محصول گندم در سال آینده از سوی مسوولان مربوطه شد./س
برچسب ها: مسوولان ، مجموعه ، زیردست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.