مدير كل روابط عمومي سازمان صداوسيما درباره توقف پخش زنده گفت و گوي تلويزيوني رئيس جمهور از شبكه يك توضيح داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سيد تقي سهرابي درباره توقف پخش زنده‌ي گفت‌وگوي تلويزيوني رييس‌جمهور گفت: پخش برنامه‌هايي در سطح سران قوا، با توجه به حساسيت‌هايي كه دارد، حتما با هماهنگي با حوزه‌هاي اطلاع‌رساني آنها انجام مي‌شود .
 مديركل روابط عمومي صداوسيما افزود : بخش اول گفت‌وگوي رييس جمهور با آقاي حيدري كاملا زنده و طبق روال عادي پخش شد و تنها بخش دوم كه به سوالات خبرنگاران از رييس جمهور اختصاص داشت ، به بعد از پخش سريال موكول شد كه حتما اين اتفاق هم با هماهنگي معاونت اطلاع‌رساني رياست جمهوري بوده است .سهرابي افزود اين قبيل اتفاقات از قبل هماهنگ و برنامه‌ريزي مي‌شود و صدا و سيما در آن دخيل نيست . 

سهرابي درباره‌ي واكنش برخي رسانه‌ها به قطع گفت‌وگوي زنده تلويزيوني رييس جمهور، گفت: طبيعي است كه برخي رسانه‌ها كه از وضعيت پخش چنين برنامه‌هايي مطلع نيستند، با چنين پرسش‌هايي مواجه شوند اما از رسانه‌هايي كه در جريان اين هماهنگي‌ها هستند، چنين فضاسازي‌ها و ارسال پيامك‌هايي بعيد است . ضمن اينكه اگر سوالي دارند مي‌توانند با معاونت اطلاع‌رساني رياست جمهوري در ميان بگذارند. 
 گفت‌وگوي زنده تلويزيوني محمود احمدي‌نژاد از ساعت 21:40 شامگاه شنبه در شبكه يك سيما آغاز شد . در ابتداي اين برنامه، مجري تلويزيوني سوالاتي را درباره بودجه سال 92 و برخي مسائل اقتصادي كشور مطرح كرد و رييس‌جمهور به آنها پاسخ داد . در ادامه قرار شد تعدادي از خبرنگاران كه براي اولين بار در محل ضبط برنامه حضور داشتند، پرسش‌هاي خود را مطرح كنند كه اين بخش از مصاحبه با رئيس جمهور  بعد از قسمت اول سريال صدراعظم  پخش شد ./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار