عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دنياي استكبار و سران آن با متهم‌کردن مسلمانان به خشونت، جنبش‌هاي مردمي و آزادي‌خواهانه‌اي همچون حزب‌الله را كه از مسلمانان آزادي‌خواه تشكيل شده است منشأ خشونت و تروریسم تلقی مي‌کنند اما قطعا تير آنان اين بار هم به سنگ خواهد خورد.

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در واکنش به تلاش‌ غرب براي گنجاندن نام "جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان" در فهرست گروه‌هاي تروریستی اتحادیه اروپا گفت: غرب همواره تلاش دارد مخالفان خود را متهم به تروريسم كرده و از اين طريق وجهه مردمي آنان را در ميان مسلمانان و حتي غيرمسلمانان تخريب كند كه تاكنون موفق به اين كار نشده است.

وی در ادامه افزود: با بررسی و مشاهده اسناد تاریخی گذشته و حال درمی‌یابیم تمامی شرارت‌هاي جهان زیر سر قدرت‌های حاکم غربی و رژیم  غاصب صهیونیستی است.

کریمی قدوسی با اشاره به مقاومت‌های حزب‌الله لبنان در مقابل  توطئه‌هاي دشمنان غربي و رژیم جعلي صهیونیستی  تصریح کرد: فرهنگ مقاومت، فرهنگی جهانی بوده كه با هرگونه شرارت، تروریسم، اشغال و اشغالگری مخالف است و امروز ما مي‌توانيم حاميان اينگونه جنبش‌ها را در تمام نقاط جهان مشاهده کنيم.

نماينده مردم مشهد و كلات در خانه ملت با تأکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی با اصل اسلام خصومت دارند، افزود: دشمنان غربی به ويژه آمريکا با متهم‌کردن مسلمانان به خشونت، جنبش‌هاي مردمي همچون حزب‌الله لبنان را منشأ خشونت و تروریسم در منطقه و جهان معرفي مي‌کنند كه اين امر نشان مي‌دهد آنان با آزادی و آزادگی مخالف هستند و لذا موضع‌گیری‌های اخیر آمریکا علیه حزب‌الله لبنان را تنها می‌توان از ناتوانی دشمنان اسلام تلقی کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پايان خاطرنشان کرد: غرب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال تخريب چهره آزادی‌خواهانه گروه‌هاي مبارز و مقاوم مردمي در افکار عمومي جهاني هستند كه البته تا كنون با تمام اين تلاشهاي مذبوحانه‌شان موفق به اين كار نشده‌اند چرا كه حاميان اين گروهها در تمام جهان روز به روز در حال گسترش هستند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار