رييس سازمان حمايت از مصرف كنندگان و توليدكنندگان گفت: شعار "ماندگاري محصول ضامن بقا و استمرار توليد" با ايجاد رقابت سالم بين عرضه كنندگان بخش خدمات محقق می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،جواد تقوي در مراسم افتتاحیه نخستين نمايشگاه تخصصي خدمات پس از فروش اظهار داشت: هدف از برگزاري اين نمايشگاه ، معرفي برندهاي برتر و موفق در بخش رعايت حقوق مصرف كننده و ايجاد فضاي اطلاع رساني مناسب وآشنايي مردم با حقوق خودشان در حوزه خدمات فروش و پس از فروش است.

وی افزود : عملياتي كردن شعار "ماندگاري محصول ضامن بقا و استمرار توليد "با ايجاد رقابت سالم بين عرضه كنندگان بخش خدمات و همچنین معرفي برندهاي خوش نام و مطرح و صاحب كيفيت و اعتبار به مردم ، چه در بخش توليدات داخلي و چه كالاهاي وارداتي از ديگر اهداف در برگزاري اين نمايشگاه بوده است.

رييس سازمان حمايت از مصرف كنندگان و توليدكنندگان تصريح كرد : مردم بايد از كيفيت ، قيمت ، شيوه مصرف و تركيبات كالایی که می خرند آگاهی داشته باشند و اين حق آنهاست و بايد به آتها اعطا شود تا به خرید محصول ايراني تمایل داشته باشند.

وی ادامه داد: مصرف كننده يعني همه مردم ايران و ما نيز در سازمان حمايت تلاش مستمري داريم كه اين حقوق مصرف كننده را برايشان محقق كنيم.

معاون وزير صنعت ، معدن و تجارت تاكيد كرد : امروزه محصولات ما در مقايسه با محصولات خارجي حرفي براي گفتن دارند و كالاي ايراني قابل عرضه و رقابت است و بايد تلاش شود اين جريان به طورمستمر ادامه يابد .

وي خاطرنشان كرد :در شرايط تحريم اقتصادي توانستيم روي پاي خود بايستيم ، هر چند با سختي هايي مواجه بوديم و در شرايط جنگ تمام عيار قرار داشتيم اما با كمك مردم و مسولان ايستاده ايم و هزينه آن را هم پرداخت خواهيم كرد./عب

برچسب ها: خدمات ، ماندگاری ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار