گیلانغرب - قصرشیرین - فرماندار گیلانغرب با اشاره به آمادگی این شهرستان برای پذیرایی و استقبال از مهمانان و مسافران نوروزی گفت: كمیته های مرتبط بمنظور ایجاد تسهیلات برای مهمانان در گیلانغرب تشكیل شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

اردشیر رستمی' در جلسه شورای اداری این شهرستان كه با محوریت تسهیلات نوروزی برگزار شد، افزود: تلاش می كنیم امسال نیز همچون سنوات قبل، میزبانان خوبی برای مهمانان و مسافران نوروزی و كاروان های راهیان نور باشیم.

وی با اشاره به تشكیل هفت كمیته بمنظور ایجاد تسهیلات مناسب به مهمانان نوروزی و كاروان های راهیان نور در این شهرستان تصریح كرد: این كمیته ها وظیفه دارند خدمات بهداشتی درمانی، امداد و نجات، راهداری، گردشگری، اسكان و پذیرایی را به بهترین نحو ممكن ارایه كنند.

رستمی، از ایجاد و تجهیز 10 مكان برای اسكان مسافران نوروزی و گردشگران و همچنین كاروان های راهیان نور در سطح شهرستان خبر داد و اظهار كرد: این اماكن جدای از كلاس های درس و مهمانسراهای ادارات است كه برای این منظور در نظر گرفته شده اند.

فرماندار گیلانغرب یادآور شد: دو گروه بسیج سلامت نوروزی و 12 اكیپ پزشكی، هلال احمر، نیروی انتظامی و دو كمپینگ گردشگری با راهنما در مبادی ورودی و خروجی و نقاط مختلف شهرستان بصورت ثابت و سیار در ایام تعطیلات نوروزی مستقر خواهند شد.

وی از تهیه لوح فشرده و دفترچه های راهنما از جاذبه های توریستی، گردشگری، تفریحی و تاریخی شهرستان خبر داد و خاطرنشان كرد: توزیع این اقلام در مبادی ورودی و خروجی شهر از سوی ایستگاه های راهنمایی مسافران انجام می شود.

رستمی از آمادگی مراكز اقامتی، درمانی، داروخانه ها، زیبا سازی و پیرایش، سامان دهی پروژه های نیمه كاره، مبلمان شهری، آب نماها، نور پردازی و تهیه سفره هفت سین در میادین سطح شهر برای استقبال از مهمانان خبر داد.

وی گفت: توجه به وضعیت خودپردازهای بانك ها، تشدید نظارت بر وضعیت بازار و تامین مایحتاج عمومی و تشدید كنترل ترافیك برون و درون شهری از جمله تمهیدات اتخاذ شده به منظور فراهم كردن زمینه رفاه مهمانان نوروزی و كاروان های راهیان نور در ایام تعطیلات نوروزی در این شهرستان است.

رستمی همچنین با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد سال 92 و تلاش دشمنان برای گره زدن آن به مشكلات اقتصادی مردم اظهار كرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای همه ما فصل الخطاب است و همه باید وظایف خود را بدرستی در این خصوص انجام دهیم.شهرستان گیلانغرب یكی از شهرهای استان كرمانشاه با بیش از 65 هزار نفر جمعیت است كه وجود آثار تاریخی همچون كاخ اربابی و آتشكده زردشتی و آثار طبیعی همچون سراب مورد، سدهای مخزنی، زاگرس و سراب و مناطق گردشگری همچون گلین، میاندار، ویژنان، دیره، قلاجه و مله نی و یادمان های عملیاتی مطلع الفجر، چغالوند، شیاكوه، گورسفید، تنگه حاجیان، آوزین و پادگان حضرت رسول (ص) در این منطقه موجب شده تا هر سال شمار زیادی از گردشگران و كاروان های راهیان نور در ایام نوروز به این شهرستان سفر كنند./س


برچسب ها: گیلانغرب ، آماده ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.