مشاور فرهنگی فرمانده کل ارتش، شهید روحی را یکی از شجاع‌ترین سربازان دوران دفاع مقدس توصيف کرد و گفت: دلیل جانبازی این شهید، نجات یک سرباز زیر آتش نیروهای عراقی بود. شهید روحی وقتی که دید این سرباز در آماج گلوله‌های دشمن قرار گرفته، خود را سپر قرار داده و او را نجات داد، اما خود در این حادثه قطع نخاع شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، "سرهنگ جعفری" مشاور فرهنگی فرمانده کل ارتش، در حاشیه مراسم یادبود شهید روحی که عصر امروز در مسجد‌الشهداء نیروی زمینی برگزار شد، با یادآوری دوران همرزمی خود با این شهید اظهار داشت: زمانی که در فکه بودیم، این شهید به واقع یکی از شجاع‌ترین سربازان دوران دفاع مقدس بود، به طوری که دشمن را به ستوه آورد.
 
وی افزود: دلیل جانبازی این شهید، نجات یک سرباز زیر آتش نیروهای عراقی بود. شهید روحی وقتی که دید این سرباز در آماج گلوله‌های دشمن قرار گرفته، خود را سپر قرار داده و او را نجات داد، اما خود در این حادثه قطع نخاع شد.
 
جعفری ادامه داد: شهید روحی پس از جانبازی هم، از تلاش خود برای اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی دست بر نداشت و روحیات جانبازی خود را در وبلاگش می‌نگاشت.
 
مشاور فرهنگی فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: خوشبختانه این شهید، همسری داشت که مانند حضرت زینب، قهرمانانه سال‌ها به پرستاري یک جانباز قطع نخاع پرداخت.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: جعفری ، مشاور ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار