سرمربي با سابقه تيم تنيس روي ميز دانشگاه آزاد گفت: نوروزي اگر يک ساعت زودتر بخشيده مي‌شد به بازي با پتروشيمي مي‌رسيد.

محمد باقر پسران در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: بازي اين هفته دانشگاه آزاد مقابل تيم دوم جدول يعني پتروشيمي بندر امام ماهشهر برايمان اهميت ويژه‌اي داشت اما افشين نوروزي وقتي بخشيده شد و اجازه حضور در مسابقات ليگ را پيدا کرد که بازي ما آغاز شده بود اگر فقط يک ساعت زودتر اين اتفاق مي‌افتاد بدون ترديد از اين بازي که در خانه خودمان هم بود پيروز بيرون مي‌آمديم.
 
وي تصريح کرد: بازي دور برگشت تيم‌ها مقابل پتروشيمي بندر امام بسيار خوب برگزار شد مانند دور رفت نبود زيرا هم بازيکنان تيم با يکديگر آشناتر شده بودند، همچنين با من نيز آشنا شدند حتي لطف الله نسبي موفق شد اخلاق پسند را شکست دهد اما از آنجا که نفر چهارم تيم ما از اول هم مشخص بود که در اين بازي دو باخت به دست مي آورد ما شکست خورديم اگر به جاي مجتبي صابري، افشين نوروزي در بازي بود و آن دوبرد را کسب مي‌کرد شايد مي‌توانستيم 5 بر2 برنده شويم.
 
پسران اضافه کرد: البته فکر مي‌کنم در ماهشهر هم ما بد آورديم زيرا سومين بازي تيم بود و پينگ پنگ بازان ما هنوز آمادگي لازم را نداشتند به علاوه اينکه مهمان هم بوديم.
مربي تيم تنيس روي ميز دانشگاه آزاد در خصوص بخشيده شدن افشين نوروزي و بازگشت وي به تيم گفت: خدا را شکر مي کنم که اين اتفاق افتاد و نوروزي اجازه پيدا کرد تا دوباره تيمش را همارهي کند هر چند براي دانشگاه آزاد اين اتفاق دير افتاد و دو بازي باقي‌مانده تيممان مقابل پتروشيمي نوري استان بوشهر و نفت سپاهان يازي هاي خيلي دشواري نيستند، البته به نفع نوروزي شد و مي‌تواند در ليگ و ليگ سال آينده بازي کند.
 
 پسران اظهار داشت: نوروزي از تيم ملي هم باز ماند من نمي دانم چطور است که مي گويند مي‌تواند در اردوي تيم ملي شرکت کند، اکنون بازيکنان ديگر دو مرحله مسابقه را پشت سر گذاشته‌اند و برايشان سخت است که بشنوند يک نفر از بيرون بخشيده شده و بدون گذراندن مراحل مقدماتي در اردو تمرين مي‌کند بهتر بود بخشش وي زودتر اتفاق مي افتاد و در مسابقات انتخابي و رده‌بندي شرکت مي‌کرد تا به بحث‌هاي پارتي بازي و ارفاق دوباره دامن زده نمي‌شد که حالت خوبي ندارد.
 
وي به اين نکته درباره عفو نوروزي اشاره کرد و توضيح داد: برايم اين نکته يک سؤال است که اگر رئيس فدراسيون تا اين حد مي تواند وتو کند و راي جلسه انضباطي و کميته استيناف را از بين ببرد پس چرا جلسه تشکيل مي شود مگر غير از اين است که نتيجه جلسه را رئيس فدزراسيون تاييد کرده که حکم ابلاغ شده چگونه مي‌شود که يکباره نظر زارع پور تغيير کرده است؟ با اين حال به طور حتم رئيس فدراسيون رئيس است و اختيارات زيادي دارد.
 
وي افزود: نکته جالب در موضوع بخشش نوروزي اين بود که محمد زارع پور در مصاحبه‌اش اعلام کرد که يکي از علت‌هاي بخشيده شدن نوروزي ميلاد امام حسن عسگري است در حالي که ولادت اين امام بزرگوار روز قبل از بخشيده شدن نوروزي بود مگر اينگونه نيست که اگر چيزي را مي خواهند ببخشند شب و روز تولد مي‌بخشند؟
پسران با بيان اينکه تيم دانشگاه آزاد به احتمال  زياد در ليگ سال 91 در رده سوم جدول قرار خواهد گرفت درباره بازيهاي دو هفته پاياني ليگ امسال گفت: درست است که در ظاهر ما کار سختي را در اين دو هفته نداريم اما در رشته تنيس روي ميز هيچ چيز قابل پيش بيني نيست. ممکن است شرايط روحي بازيکنان ما به گونه‌اي باشد که نتوانيم مقابل حريفانمان به پيروزي دست يابيم./مح
برچسب ها: تنیس ، نوروز ، رئیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار