پلیس ایتالیا بلافاصله این افراد را دستگیر کرد و پیش چشم مردمی که برای انداختن رای خود صف کشیده بودند کشان کشان برد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، علی رغم همه انتقادات مردم ایتالیا به فساد اخلاقی و اقتصادی برلوسکنی، وی مجددا به عرصه سیاسی بازگشته و هم اکنون هدایت ائتلاف راست میانه رو را در انتخابات به عهده دارد و بر اساس نظرسنجی ها بعد از چپ میانه رو، رتبه دوم را در اختیار دارد.

اما در انتخابات امروز یک اتفاق مهم رخ داد و سه زن ایتالیایی که گفته می شود عضو یک گروه فمینیست هستند هنگامی که سیلویو برلوسکنی می خواست رای خود را در انتخابات سراسری این کشور در مدرسه ای در شهر میلان به صندوق بیندازد به وی حمله کردند.

این سه نفر که عضو گروه موسوم به فمن بودند بر روی بدن خود شعار دیگر سیلویو بس است را نوشته بودند. این گروه بعد از این حمله بر روی وبسایت خود نوشت: سه افراطی عضو فمن به برلوسکنی احمق در حالی که آماده می شد رای خود را بیندازد حمله کردند.

پلیس ایتالیا بلافاصله این افراد را دستگیر کرد و پیش چشم مردمی که برای انداختن رای خود صف کشیده بودند کشان کشان برد.



این افراد که علایم خبرنگاری حمل می کردند هنگام ورود برلوسکونی از میان صف روزنامه نگاران به سمت وی حمله ور شدند و تلاش کردند وی را مضروب کنند اما موفق نشدند.

برلوسکونی در واکنش به این حمله، حرکت این گروه را مبالغه آمیز توصیف و تلاش کرد خود را خونسرد و بی توجه به این موضوع  نشان دهد اما تعدادی از مردمی که در بیرون این حوزه انتخابیه حضور داشتند اقدام به تشویق این معترضین کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۰۸:۳۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
هيچ كس ايراني وهيچ جا ايراني نميشه