اعضای تیم استقلال هفته‌ آینده اولین دیدار آسیایی خود را در این فصل برگزار می کنند و امیر قلعه نوعی برای این دیدار خارج از ایران اضطراب و نگرانی های زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : اعضای تیم استقلال تحت شرایط خاص برای بازی های آسیایی آماده می شوند زیرا این تیم در مسابقات لیگ صدرنشین است و این موضوع توقع ها را افزایش می دهد به همین دلیل شرایط برای اعضای این تیم کاملا متفاوت از دیگر تیمهای ایران است زیرا استقلال در بازی های داخلی ایده‌ال کار کرده است و عدم نتیجه گیری در بازی های آسیایی وضعیت را برای این تیم و امیر قلعه نوعی تغییر می دهد.

گفتنی است: اعضای تیم استقلال برای بازی با حریف قطری آماده می شوند و چند فیلم از دیدارهای این تیم را تماشا کردند تا به نقاط ضعف و قوت حریف خود پی می برند، اما این در حالی است که تیموریان بازیکن تیم قطر در مقابل این تیم قطری به میدان رفت و 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد با اینکه قبل از این بازی اعلام شد تیموریان بدلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ دچار مشکلات است و نمی تواند تیمش را همراهی کند اما در آغاز بازی چهره تیموریان برای حضور در زمین مسابقه روئیت شده و وی 90 دقیقه برای تیمش به میدان رفت و مقابل حریف آسیایی استقلال قرار گرفت.

الریان قطر اولین حریف آبی هاست و تیموریان در طول 90 دقیقه با شرایط ایده ال تیم خود را همراهی کرد و توانست وضعیت را به نفع خود پیش برد و اما بازی با نتیجه تساوی دو به دو به اتمام رسید و در نهایت آبی ها از تیموریان آنالیز تیم حریف را دریافت کردند.
به واسطه حضور تیموریان در لیگ قطر و آشنایی کامل با شرایط تیمهای قطری آبی های از وی خواستند تا اطلاعاتی را از ارلریلن قطر ارائه دهد و با توجه به بازی تیم تیموریان با الریان، اوضاع به گونه ای پیش می رود که استقلال، می تواند از دانسته ها و اطلاعات تیموریان که تجربه لازم را در لیگ قطر بدست آورده است استفاده کرده و در بازی با الریان قطر آنها را اجرا کند.

گفتنی است: اعضای تیم استقلال در این خصوص آمادگی های لازم را بدست آوردند زیرا علاوه بر تماشای بازی های تیم قطر تیموریان نیز یاری رسانده است.

رونمایی از سرود استقلال 14 اسفند

اعضای باشگاه استقلال اقدامات لازم را برای تهیه سرود تیم استقلال انجام دادند و مراحل پایانی تهیه این سرود به اتمام رسیده است قرار است قبل از سال جدید سرود استقلال رونمایی شود.

براساس این گزارش: اعضای تیم استقلال از سال گذشته در این خصوص اقدامات لازم را انجام دادند و حتی آغاز کار از زمان قهرمانی تیم در جام حذفی بود اما این موضوع به این فصل کشیده شد تا در نهایت تیم امیر قلعه نوعی برای تهیه این سرود اقدامات لازم را انجام دهند و در نهایت نیز کار مورد نظر آماده شده است و قرار بر این شد که از این سرود رونمایی شود.

گفتنی است، تهیه کنندگان این سرود در صدد هستند که طی مراسمی خاص و ویژه این موضوع را به اطلاع هواداران تیم استقلال برسانند به همین دلیل برگزاری مراسمی ویژه در سالن میلاد نشان دهنده این است که اعضای تیم قرار است که در این مراسم خاص سرود استقلال را بشنوند.
 
شایان ذکر است، در این مراسم تعداد زیادی از هنرمندان بازیگران و خوانندگان حضور دارند و بازیکنان استقلال نیز در این مراسم خود که روی صحنه حاضر می شوندو ممکن است لب خوانی داشته باشند.

گفتنی است، چند بازیگر مقابل به رنگ قرمز و تیم پرسپولیس نیز در این مراسم حضور دارند و قرار شده که اعضای کادر فنی و مسئولان استقلال نیز تهیه کنندگان این سرود را همراهی کرده و در این مراسم حاضر شوند.

ادعای بازیکنان استقلال بخاطر فتح اله زاده سکوت کردیم
 
بازیکنان تیم استقلال با مشکلات بسیار زیادی روبرو هستند و با آنها دست و پنجه نرم می کنند، این در حالی است که اوضاع برای این تیم کاملا متفاوت پیش می رود زیرا روحیه بازیکنان بالا نیست و موضوع به بی خبری استقلال و این مجموعه است.

براساس این گزارش: بازیکنان تیم استقلال که تا به حال مقدار قابل توجهی از مسئولان این تیم دریافت کردند مدعی شدند که به این دلیل با اوضاع روحی نامناسبی روبرو هستند و این موضوع عامل این است که آبی ها و مجموعی دچار افت روحی شود اما بازیکنان صحبت خاصی را انجام نمی دهند حتی چکهای برگشت خورده به باشگاه برده نشده است زیرا برخی بازیکنان این تیم اعلام کردند بدلیل شرایط خاص در تیم ترجیح می دهند بحثی را در خصوص عدم دریافت پول بصورت جدی عنوان نکنند و طوری تیم را همراهی کنند که استقلال دچار مشکلات عدم نتیجه گیری نشود زیرا این مشکل در پایان فصل درمانی ندارد و اگر استقلال به اهدافش نرسد بازیکنان بیش از حالا با مشکل روبرو می شوند و این موضوع برای کل تیم دردسرساز است.

شایان ذکر است، بازیکنان مدعی شدند بدلیل احترام به مدیر عامل تیم استقلال و به دلیل اینکه از تلاش وی باخبر هستند تا به حال اعتراضی جدی و مشکل ساز انجام ندادند و در تیم حضور دارند و استقلال را همراهی می کنند زیرا در غیر این صورت آنها سکوت نمی کردند و با اعتراض و ایجاد مشکل راهی برای رسیدن به پولشان بدست می آوردند اما هنوز راه حلی برای رسیدن به هدفشان بدست نیاوردند.

آندو، زندی و عقیلی تماشاگر ویژه استقلال

قرار است استقلال 16 اسفند ماه یک بازی در قطر انجام دهد و مقابل الریان به میدان برود این در حالیست که شرایط برای اعضای این تیم کاملا متفاوت است و آبی ها در نظر دارند که این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

بر اساس این گزارش، استقلال در این بازی و مقابل حریف قطری خود تنها نیست و سه بازیکن شاغل در لیگ قطر می توانند این تیم را همراهی کنند این در حالیست که اوضاع برای این تیم کاملا متفاوت است و چند بازیکن تیم استقلال به همراه هادی عقیلی قرار است در این بازی آبی ها را همراهی کند.

گفتنی است، این سه بازیکن تحت شرایط خاص قرار دارند و از طرفی اعلام شده است که اوضاع برای این تیم متفاوت پیش می رود زیرا اعضای تیم استقلال خواستار همراهی ایرانی ها در این بازی هستند تا بتوانند با شرایط ایده آل این بازی را به اتمام برسانند و سه امتیاز را کسب کنند.

گفتنی است، این دیدار قرار است هادی عقیلی به همراه آندرانیک تیموریان و حتی فریدون زندی اعضای این تیم را همراهی کنند زیرا اعلام شده است شرایط برای اعضای تیم استقلال به گونه ای است که آبی ها خواستار برگزاری خاص این بازی هستند تا استقلال با شرایط ایده آل این دیدار را به اتمام رسانده و با موفقیت این بازی را به پایان برساند، شایان ذکر است عقیلی، آندو و زندی با یکدیگر هماهنگ کردند تا در این بازی همراه استقلالی ها باشند و بتوانند این تیم را همراهی کنند.
 
 جباری با تیم عازم قطر می شود

علی رغم حرف و حدیث های مطرح شده و اینکه قرار نیست چند بازیکن تیم به همراه کاروان استقلال راهی کشور قطر شوند و این تیم را همراهی کنند اما این اتفاق قرار نیست رخ می دهد و آبی ها قصد دارند در این سفر کل اعضای تیم را با خود همراه کنند.

بر اساس این گزارش، شرایط به گونه ای است که مشکلات چند بازیکن تیم استقلال جدی است و آنها نمی توانند از کشور خارج شود اما در این میان مسئولان اعلام کردند که این شرایط را فراهم کردند و آبی ها در این سفر تیم را همراهی می کنند این اتفاق برای کل اعضای این تیم رخ دهد.

شایان ذکر است، اعضای تیم استقلال برای سفر مجتبی جباری به قطر به همراه تیم با مشکلاتی روبرو شدند که در صدد رفع آنها شدند و این اتفاق برای اعضای این تیم رخ داد زیرا پیش از این عنوان شده بود چنین وضعیتی ممکن است برای استقلال پیش نیاید و این تیم برای سفر بازیکنی مثل جباری با مشکلاتی عمده روبرو می شود اما این اتفاق با تلاش مسئولان رخ داد و جباری قرار است همراه آبی ها راهی کشور قطر شود تا استقلال را همراهی کند این در حالی است که عمران زاده و نکونام نیز همراه جباری مشکل داشتند اما این اتفاق برای تمامی این نفرات رخ نداد و آنها می توانند استقلال را در سفر به قطر همراهی کنند و به مشکلات این تیم غلبه کند.

اما عنوان شده است که این مشکلات به صورت موقتی حل شده است و آبی ها در صورت بازگشت به تهران برای سفر بعدی دچار مشکل می شوند و باید این مسئله را برای سفرهای بعدی و آینده تیم به صورت دائمی حل و فصل کنند تا این مشکلات ادامه دار نباشد و به صورت موقتی باقی بماند.

شایان ذکر است، اعضای تیم استقلال در کادر فنی خواستار حضور تمامی افراد تیم به همراه استقلال برای سفر به کشور قوا هستند و این شرایط باعث این است که مشکلات این تیم به صورت موقتی حل و فصل شده و برای آینده باقی نماند و حل و فصل شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار