دبير هيأت بوکس استان آذربايجان غربي گفت: دور از انصاف است که بودجه کل فدراسيون بوکس حتي به اندازه نصف قرارداد يک بازيکن فوتبال هم نباشد. من حتي به اندازه نصف قرار داد يک بازيکن فوتبال هم نباشد.

آبيدر گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت‌: متأسفانه مشکلات مالي در فدراسيون بوکس و هيئت هاي سراسر کشور بسيار زياد است و عليرغم تلاشهاي رييس فدراسيون متأسفانه هنوز هم با مشکلات عديده اي مواجه هستيم. 
 دبير کل هيئت بوکس استان آذربايجان غربي ادامه داد:‌ قرار بود تا مسابقات منطقه اي بوکس با حضور استان هاي آذربايجان شرقي –غربي، زنجان، اردبيل و گيلان در اروميه اسفند برگزار شود ولي اين رقابت ها به بعد از عيد موکول شد.
وي تصريح کرد: چگونه است که يک بازيکن فوتبال يا واليبال قرار دادهاي چند صد ميليوني دارد ولي بودجه کل فدراسيون بوکس حتي به نصف قرار داد اين بازيکنان نيز نمي رسد.
 
آبي ادامه داد: به هر حال جامعه بوکس به حمايت مسئولان نياز دارد و اتفاقاً استعدادهاي زيادي هم در بخش جوانان و هم بزرگسالان در اين رشته ديده مي شود.
دبير کل هيئت بوکس آذربايجان غربي اظهار داشت: مسابقات منطقه اي که به نوعي جايگزين مسابقات ليگ شده است از اهميت زيادي برخوردار است. چرا که ورزشکاران در مناطق خود با بهترين بوکسوران به مبارزه مي پردازند و برترين آنها مشخص مي شوند و سپس در طي يک سري مسابقات کشوري با هم به رقابت مي پردازند تا قهرمانان مناطق مشخص شوند.
وي در پايان خاطر نشان کرد: هيئت بوکس استان آذربايجان غربي از فعال ترين هيئت هاي بوکس کشور است که برنامه ريزي دقيقي براي برگزاري مسابقات انجام مي دهد و ميزباني رقابت هاي منطقه اي هم يکي از آنها ست که اميدوارم در آينده به خوبي از پس آن برآييم. /مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار