مديرعامل سازمان مديريت صنعتي گفت: براي نخستين بار يک شرکت ايراني توانست در دهمين دوره جايزه تعالي سازماني، تنديس زرين را کسب کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ علي کرمانشاه امروز در دهمين همايش جايزه تعالي سازماني، اظهار داشت: همچنين يک سازمان ديگر براي دريافت تنديس سيمين و پنج سازمان نيز براي تنديس بلورين شرايط لازم را کسب کرده اند.

وي افزود: در اين همايش، سازمان ها و شرکت هاي برتر در بخش ساخت و توليد، خدمات، سلامت، آموزش عمومي، معرفي مي شوند.

کرمانشاه تصريح کرد: سازمان ها با هر نوع فعاليت توليدي و خدماتي مي توانند با استقرار مدل تعالي سازماني و انجام تست خود ارزيابي در فرآيند جايزه شرکت کنند.
وي هدف اصلي از برگزاري اين همايش را ايجاد فضاي تشويقي براي مديران سازمان ها و شرکت ها عنوان کرد و افزود: در اين فضا، سازمان ها مي توانند دستاوردها و موفقيت هاي خود را به مقايسه بگذارند.

مديرعامل سازمان مديريت صنعتي، گفت: هم اکنون بيش از 100 سازمان تقاضاي خود را براي سطوح مختلف در اين دوره از جايزه ارائه داده اند که پس از ارزيابي توسط 279 ارزياب شرکت هاي برتر معرفي مي شوند.

کرمانشاه ادامه داد: براين اساس سازماني که بتواند 300 تا 450 امتياز را از مجموع هزار امتياز کسب کند، به سطح
تقديرنامه براي تعالي و سازماني که 450 تا 550 امتياز کسب کند، به سطح تنديس بلورين و سازماني که 550 تا 650 امتياز به دست اورد، به سطح تنديس سيمين دست مي يابد و تنديس زرين نيز به سازمان هايي اعطا مي شود که بيش از 650 امتياز کسب کند.

کرمانشاه اظهار داشت: بيش از اين نيز شرکت کنندگان امسال از بخش خصوصي هستند و بيشترين حضور مربوط به بخش ساخت و توليد به ميزان 50 درصد است که اين امر بيانگر توجه خاص مديران اين سازمان ها و شرکت ها به استقرار نظام هاي مديريت براي ارتقاي شاخص هاي عملکردي و افزايش توان رقابتي آنهاست.

وي خاطرنشان کرد: از محورهاي اصلي فعاليت سازمان مديريت صنعتي در سالهاي آينده،ارتقاي گفتمان مسئوليت اجتماعي خواهد بود.
وي افزود: از 446 سازمان و شرکت که در 10 دوره جايزه تعالي حضور داشته اند، 68 درصد از سازمانها و شرکتها در رده بنگاه هاي بزرگ ، 26 درصد در رده بنگاه هاي متوسط و 6 درصد در رده بنگاه هاي کوچک هستند./س
برچسب ها: تندیس ، شرکت ، ایرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار