معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تا پایان دولت خدمتگزار دهم، بیش از 23 هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سید کمال‌الدین میرجعفریان دیروز در جریان بازدید از طرح‌های توسعه مسکن مهر در مشگین‌شهر افزود: به نظر می‌رسد با هماهنگی‌های صورت گرفته حدود 17 هزار واحد مسکن مهر در ماه جاری با حضور مسئولان کشوری به بهره‌برداری رسیده و مابقی واحدها نیز در نیمه اول سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: در شهرهای لاهرود، ‌قصابه و رضی نیز به عنوان شهرهای زیر 25 هزار نفر طرح ساخت مسکن مهر آغاز شده و انتظار می‌رود در آینده نزدیک این واحدها تکمیل شده و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

میرجعفریان با اشاره به افزایش استقبال روستاییان از طرح مقاوم‌سازی مسکن از 30 درصد به 86 درصد در شش سال گذشته اشاره کرد و افزود: با حرکتی که دولت خدمتگزار نهم و دهم در عمران و آبادانی روستاها داشته و مقاوم‌سازی را در اولویت قرار دادند، به نظر می‌رسد در صورت وقوع حوادث و سوانح غیرمترقبه کمترین آسیب و تهدید را در روستاها شاهد باشیم.

معاون عمرانی استاندار اردبیل توجه به زیبایی و سیمای شهری را در ارتقای شاخص‌های گردشگری و توسعه توریسم ضروری اعلام کرد و گفت: آنچه که در این حوزه ضروری است، توجه به معابر و کوچه‌های نظیف و پاکیزه است که این خود می‌تواند، تشویقی برای حضور سایر گردشگران در آن منطقه باشد.

در ادامه این بازدید فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز به در حال احداث بودن بیش از دو هزار و 474 واحد مسکن مهر در مناطق مختلف مشگین‌شهر اشاره کرد و گفت: ‌تاکنون 700 واحد به بهره‌برداری رسیده و تا آخر امسال 900 واحد نیز آماده بهره‌برداری می‌شود./س

برچسب ها: اردبیل ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.