استاندار خراسان رضوي‌ گفت: سیاست‌های ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري در خصوص توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني بايد به برنامه‌های كلي و در طي فرآيندي به پروژه‌هاي اجرايي تبديل شود.





 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمدحسين فروزانمهر در جلسه شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي اظهار كرد: با توجه به بخش‌نامه بانک مرکزی و دستور رئيس‌‌جمهور مبني بر پرداخت ارز مورد نياز آن دسته از واحدهاي صنعتي كه وجه ریالی آن را قبل از نوسانات نرخ ارز به حساب بانک‌ها واريز نموده‌اند، افزود: بانک‌ها موظفد هستند در سریع‌ترین زمان ممكن به تامين و پرداخت آن اقدام كنند.

وي همچنين بانک‌ها را مكلف كرد تا در‌باره تسریع در تحويل اسناد به گمرك براي كالاهاي اساسی كه از سوي سيستم بانكي به استان وارد می‌شود، اقدام كنند تا فرآیند ترخیص کالاهای اساسی، مشمول مرور زمان و از بین رفتن آن‌ها نشود.
استاندار خراسان رضوي در پایان با بیان اینکه امروزه اقتصاد مبتني بر منابع در كشورهاي توسعه يافته و ادبيات ‌اقتصاددان جايگاهي نداشته و برنامه‌ریزی‌ها در اين حوزه مبتني بر اقتصاد دانش بنيان صورت می‌گیرد، گفت: به همين منظور پهنه وسيعي از محور غرب مشهد تا گلبهار، به منظور استقرار صنايع نوين، سایت، مراكز رشد، تجاري‌سازي ايده؛ همچنين شرکت‌های دانش بنيان در نظر گرفته شده است/س

برچسب ها: اسقرار ، صنایع ، دانش ، بنیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.