کرمانشاه/

با توزیع كنندگان متخلف سموم كشاورزی برخورد می شود

مدیركل تعزیرات حكومتی استان كرمانشاه گفت: شعب تعزیرات حكومتی استان با توزیع كنندگان متخلف سموم دفع آفات نباتی برخورد می كنند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


'ایرج عزیزی' گفت: شعب تعزیرات حكومتی با همكاری كارشناسان جهاد كشاورزی از واحدهای توزیع سموم دفع آفات نباتی بازدید خواهند كرد.

وی اظهار كرد: در صورت مشاهده تخلف و رعایت نكردن قانون از سوی واحدهای صنفی توزیع كننده سموم دفع آفات نباتی، با تجویز تبصره ذیل مواد 2، 68، 58، 59، 90 و 91قانون نظام صنفی و مواد 16 و 3 تا 8، 18 و 19 قانون حمایت از حقوق مصرف كنندگان و تولید كنندگان و ماده 3، 12، 13، 53 و 54 قانون تعزیرات حكومتی و مواد 10، 17 و 19 قانون مجازات اسلامی با شدت و اقتدار تمام با آن ها برخورد خواهد شد.

عزیزی، هدف از این برخورد را تحقق سلامت غذایی شهروندان و بازار محصولات كشاورزی و حمایت از تولید و سرمایه ایرانی عنوان كرد.

وی نداشتن مجوز فعالیت از جهاد كشاورزی، نداشتن مسوول فنی در زمان عرضه سموم كشاورزی، استفاده نكردن از نسخه گیاه پزشك، درج نكردن قیمت سموم به نحو خوانا، فروش سموم خارجی فاقد مجوز قانونی معتبر و گمركی، عرضه خارج از شبكه سموم و سایر موارد را از جمله تخلفات مورد پیگیری عنوان كرد.

مدیركل تعزیرات حكومتی محكومیت به پرداخت جزای نقدی و تعطیلی واحد صنفی متخلف را از جمله مجازات های متخلفان دانست/س

برچسب ها: کرمانشاه ، توزیع ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.