رئیس مجمع امور صنفی خرم‌دره گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال میزان بازرسی‌ها از بازار تشدید می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، عیسی اشرفی پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته از بازار اظهار داشت: با نزدیک شدن به روزهای پایان سال میزان بازرسی‌ها از بازار تشدید می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در خرم‌دره تصریح کرد: این نمایشگاه از پانزدهم تا بیست و پنجم اسفند ماه سال جاری در خرم‌دره برگزار می‌شود.

رئیس مجمع امور صنفی خرم‌دره افزود: تلاش لازم برای حضور فروشندگان اقلام مورد نیاز مردم در نمایشگاه صورت گرفته تا اقلام مورد نیاز مردم بیست درصد زیر قیمت بازار به مردم ارائه شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در اسفند ماه سال‌جاری تاکنون 120 مورد بازرسی داشته‌ایم، گفت: پنج مورد شکایت داشته‌ایم و 11 مورد نیز پرونده تشکیل شده است.

اشرفی تصریح کرد: یک مورد نیز پلمپ مغازه توسط نیروی انتظامی داشته‌ایم.

وی با اشاره به مسئله کشتارگاه اضافه کرد: در صورت رفع مشکل کشتارگاه، علاوه بر رفع مشکل شهرستان خرم‌دره شاهد تاثیرگذاری بر سطح استان نیز خواهیم بود.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرم‌دره در این جلسه با اشاره به توافق صورت گرفته برای ارائه تاییدیه به فروشندگان اقلام خوراکی در نمایشگاه بهاره اظهار داشت: با این توافق باید فروشنده مواد غذایی با مراجعه به ما تاییدیه گرفته و سپس در نمایشگاه بهاره به فروشندگی اقدام کند.

فهیمه حیدری به فعالیت برخی فروشندگان بدون اخذ مجوز کسب اشاره و بیان داشت: لیست برخی از این فروشندگان را به مجمع صنفی ارسال کرده‌ایم که باید در اولویت قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه با وجود مطرح شدن چندین باره مسئله میوه و تره‌بار عنوان داشت: در این میان شاهد تداخل صنفی در شهر و روستاها هستیم.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرم‌دره افزود: باید نسبت به راه‌اندازی سریع میدان میوه و تره‌بار اقدام لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به سد معبر برخی فروشنده‌ها خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی مغازه‌داران مواد غذایی را در بیرون از مغازه می‌گذرند که باید با این افراد برخورد شود.

حیدری با اشاره به وضعیت جمعه بازار خرم‌دره اضافه کرد: تمام کاسنی که در سطح شهر غیر بهداشتی به عرضه اقلام غذایی اقدام می‌کنند در این جمعه بازار حضور دارند.
برچسب ها: بازار ، خرمدره ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.