41پایگاه امداد و نجات در فارس برای خدمات رسانی به 15میلیون مسافر نوروزی آماده اند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس گفت : در طرح امداد نوروزی که از 25 اسفند 91 تا 15فروردین 92 در استان اجرا می شود روزانه 64 خودروی امدادی در قالب خوروی نجات ،خودروی عملیات ، خودروی پشتیبانی ، موتور آمبولانس و موتورعملیات امدادی با 209نیروی امدادی شبانه روزی در پایگاههای ثابت ، موقت وکوهستان به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کنند.

آقای ابراهیمی افزود: امسال سامانه 147همانند سامانه های ضروری110 و115 برای مسافران نوروزی فعال می شود و در صورت تماس با این سامانه در هر نقطه فارس ، جمعیت هلال احمر استان فورا امداد رسانی می کند.

او گفت: نوروز پارسال پایگاههای امداد و نجات فارس 288 عملیات امدادی شامل جاده ای ، حضوری و اسکان را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس افزود: طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی با شعار راهنمایان جوان ، ایمنی وآرامش با رویکرد پیشگیری از حوادث و وسوانح جاده ای در 26 شهرستان با ایجاد 35 پست راهنمایی در طول سفرهای نوروزی برگزار می شود که در این طرح یک هزار و 40 نفر از جوانان داوطلب و35 نفر از کادر هلال احمر فارس حضور خواهند داشت.

آقای ابراهیمی گفت : در این طرح با برپایی ایستگاههای سلامت ، تست قند و فشارخون ، ارائه خدمات فرهنگی و بهداشتی ونیز توزیع نقشه راهنمای کشور به مسافران نوروزی خدمات رسانی می شود./س

برچسب ها: پایگاه ، امداد ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.