پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شکایت بگوویچ از وی گفت: من خوشحال می شوم که بگوویچ شکواییه ای بر علیه من به کمیته انضباطی ارائه دهد.

بهروز رهبری فرد پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: من از شکایت بگوویچ نمی ترسم چرا که در کمیته انضباطی بزرگ شده ام و رفتن به این برایم عادی شده است.
 
رهبری فرد در ادامه اظهار داشت: بگوویچ زمانی که مربی فولاد خوزستان بود 20 هزار دلار از یک بازیکن گرفت و وی را ملی پوش کرد.
رویانیان مدیر عامل پرسپولیس بدون اینکه پرونده بگوویچ را مرور کند قصد دارد وی را مدیر آکادمی پرسپولیس کند.
پیشکسوت پرسپولیس در ادامه بیان داشت: مسئولان پرسپولیس بدون شناخت از کارنامه بگوویچ قصد دارند که مدیریت تیم های پایه پرسپولیس را به وی بسپارند. بگوویچ سرمربیگری پرسپولیس را در سال های گذشته بر عهده داشت. این مربی با بهترین بازیکنان فوتبال ایران نتوانست مقام شایسته ای را برای سرخپوشان به ارمغان بیاورد.
 
وی تصریح کرد: رویانیان از پول بیت المال نباید بگوویچ را به عنوان مدیر تیم های پایه انتخاب کند. امیدوارم رویانیان که بودجه پرسپولیس را به حراج گذاشته در موقع رفتنش بدهی های سنگین روی دست این تیم نگذارد./آق
رهبری فرد بیان داشت :ژوزه، بلازوویچ و کی روش در فوتبال جهان کارنامه درخشانی داشتند اما در ایران به خاطر مدیریت ضعیف فوتبال به موفقیت نمی رسند.
پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: از همان ابتدای فصل مشخص بود که ژوزه سرمربی موقت پرسپولیس است و گل محمدی جایش را در این تیم خواهد گرفت.
وی در خصوص صحبت های رویانیان بر کنار رفتن پرسپولیس از لیگ برتر و جام حذفی گفت: در زمان ما اشتباهات داوری نسبت به الان بیشتر بود. مسئولان پرسپولیس بهانه می آورند و افکار عمومی را منحرف می کنند.
رهبری فرد عنوان کرد: مسئولان پرسپولیس با این اقدامشان می خواهند به هواداران بگویند که تیم ما خوب بازی می کند اما اشتباهات داوری مانع نتیجه گیری تیم است.
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: اگر پرسپولیس رده ششمی از لیگ برتر کنار رود اتفاق خاصی نمی افتد. آنها از اینکه تیمشان از رده دوازدهم به ششم آمده است ذوق مرگ شدند.
گفتنی است،‌ بگوویچ مربی تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر تهمت هایی که رهبری فرد به وی زده قصد دارد از رهبری فرد به کمیته انضباطی شکایت کند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار