دور چهارم مذاکرات مخالفان و دولت در حالی به پایان رسید که گروه های مخالف خواهان نماینده ای ویژه و واقعی از سوی حاکم شدند که بتواند در غیاب وی و به نمایندگی از او تصمیم بگیرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المصراوی، یکی از افراد شرکت کننده در گفت و گوهای ملی بحرین تاکید کرد که جلسه چهارم مذاکرات طرفین با تنش ها و اختلافات بزرگی همراه بود و دلیل اصلی ان این است که گروه های مخالفان خواهان حضور مستقیم نماینده پادشاه بودند.

 گروه های مخالف خواهان شرکت فردی خاص و ویژه به عنوان نماینده مستقیم پادشاه شدند و حضور سه وزیر به عنوان نماینده تمام دولت را قبول ندارند. آنان بر این عقیده اند که نبود کسی که نماینده واقعی پادشاه بر سر میز مذاکرات باشد باعث می شود که مذاکرات بی نتیجه بماند.

آنان تاکید کردند: گفت و گو با افرادی که تسلطی بر وضع کشور ندارند، نمی تواند راه حل درستی باشد.

گروه مخالفان دولت خاطر نشان کردند: نمی توان با افراد و وزرایی وارد مذاکره شد که نمی توانند از طرف حاکم تصمیم بگیرند و یا نمی توان به تعهدات آنان امیدوار بود. لازم به ذکر است مذاکرات ملی بحرین از روز دهم فوریه آغاز شد و تاکنون نیز ادامه دارد. دولت در این  جلسه سه تن از وزیران و برخی از اعضای پارلمان را به نمایندگی از خود به جلسات فرستاد تا بتوانند کشور را از بحران سیاسی موجود نجات دهند.

برچسب ها: مذاکرات ، دولت ، مخالفان ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار