کالا مانف گفت: دیروز طی جلسه ای برنامه هایی بنا گذاشته شده که میزان مبادله کالا بین ایران و روسیه در اینده به 5 میلیارد دلار برسد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ گاجاریان سفیر روسیه در ایران در دومین نمایشگاه بین المللی فناوری های پیشرفته ضمن تشکر از شرکت های حضور یافته در ایران گفت: نمایشگاه تکنولوژی های پیشرفته در واقع پیامد جلسه کارگروه مشترک تهران و مسکو است.

وی افزود: روسیه و ایران از لحاظ دارای سطح بالایی از ارتباطات هستند اما متاسفانه از لحاظ سطح تجاری ارتباط قابل توجهی نداریم.

وی اظهار امیدواری کرد با این نمایشگاه ها می‌توانیم ارتباطات تجاری خود را افزایش دهیم که این موضوع نقش مثبت و جدی در منطقه خواهد داشت.

در ادامه این برنامه کالامانف معاون وزیر صنعت و تجارت روسیه گفت: این نمایشگاه پتانسیل وقدرت بالایی از روسیه را نشان می دهد.

 وی افزود: در گذشته میزان مبادله کالا بین ایران و روسیه کاهش یافته بود که امیدواریم با جلسات زیادی که در مسکو داشتیم حجم این مبادلات افزایش یابد.

کالامانف تصریح کرد: ما در دو روز آینده برنامه های زیادی درخصوص افزایش ارتباط در صنایع خودروسازی فولاد و داروسازی خواهیم داشت که امیدوارم ماثر باشد.

معاون وزیر صنعت وتجارت روسیه در پایان به پتانسیل بالای همکاری روسیه و ایران اشاره و اضافه کرد: دیروز طی جلسه ای میزان مبادله کالا در آینده 5 میلیارد دلار تخمین زده شد که امیدواریم این برنامه ها عملی شود./ع2
برچسب ها: دلار ، کالا ، مبادله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار