فدراسیون جهانی فوتبال اظهار نظرهای جالب توجه اهالی فوتبال را در هفته گذشته گردآوری کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل  از خبرگزاری فیفا، اهالی فوتبال در هفته گذشته صحبت‌های جالبی ایراد کرده‌اند که توسط سایت فدراسیون جهانی گردآوری شده و به شرح زیر است:
 
جنارو گاتوسو: آیا مسی بهترین بازیکن تا به حال است؟ بله و من منتفرم که این حرف را بزنم چرا که رونالدو نیز بازیکن خارق العاده‌ای است اما به نظر می‌رسد مسی از سیاره‌ای دیگر باشد بازیکنی که 90 گل در یک سال به ثمر می‌رساند نمی‌تواند واقعی باشد او مثل پلی استیشن بازی می‌کند او از همه سریع‌تر است و در کلاس بالاتری بازی می‌کند و هر زمان که می‌خواهد گل می‌زند این بی‌نظیر است.
آندره آیو در ارتباط با بکهام: من تیپ او را بیشتر از فوتبالش دوست دارم.
 
پله در ارتباط با نیمار: او در تیم ملی یک بازیکن کاملا معمولی است مسئولیت‌های بزرگی به او واگذار می‌شود اما به نظر می‌رسد او تنها به مدل موهایش فکر می‌کند او نمی‌تواند استرس حاکم بر بازی‌های اروپایی را تحمل کند و با هیچ فوتبالی غیر از فوتبال آمریکای جنوبی تطابق نمی‌یابد.
کوین کونستانت در ارتباط با انتقال به آث میلان من در تعطیلات بودم در حال پختن غذا بودم که مدیر برنامه‌هایم بی وقفه شروع به گرفتن موبایل من کرد من نیز نمی‌خواستم جواب بدهم تا اینکه با پیامکی به من اعلام کرد موضوع مهمی را می‌خواهد با من در میان بگذارد.
وقتی جواب دادم گفت آدریانو گالیانی از تو خواسته تا به تیم بیایی حتی از من نپرسید که آیا می‌خواهم این موضوع را قبول کنم یا خیر البته من نیز رد نکردم و بسیار خوشحال شدم.
 
آنتونیو کونته: از من پرسیدند چگونه می‌توان مسی را متوقف کرد جواب من همه را متعحب کرد اما احساس می‌کنم درست ‌ترین جواب ممکن بود من جواب دادم او را تنها می‌توان با تفنگ مسی را متوقف کرد.
حاتم بن افرا: من افسوس می‌خورم که زودتر به بلوغ فکری نرسیدم احساس می‌کنم اگر کمی عاقل تر بودم می توانستم به درجه‌های بالا شاید حتی در سطح مسی برسم البته هنوز هم دیر نیست می‌توان به این جایگاه برسم خیلی دور نیست.
 
استبان کامبیاسو در ارتباط با تمایل به ماندگاری در اینتر میلان: من قرار دادم را در عرض 30 ثانیه تمدید کرد اصلا مسئله مهمی نیست مدیر باشگاه می‌داند از زمانی که به من زنگ بزند من 30 ثانیه بعد قرار دادم را تمدید خواهم کرد.
استیون جرارد در ارتباط با لوئیس سوراز: برای من سوارز بهترین بازیکن سال است هم در لیگ برتر هم در لیگ‌های دیگر به نظر فقط یک یا دو نفر هستند در کل اروپا که می‌توانند به پای او برسند او بی‌نظیر است البته من نمی‌دانم چقدر می تواند پیشرفت کند و بهتر از این که هست بشود البته باید اعتراف کنم که در صورتی که با همین سرعت پیشرفت کند به طور قطع ترسناک خواهد شد و همه بازیکنان از او هراس پیدا خواهند کرد.
 
روبرتو مانچینی: در 15 ماه اخیر من بهترین مربی انگلیس بوده‌ام من تا به حال توانسته ام کاپ قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی و حتی چریتی شیلد را بالای سر ببریم.
این بی‌نظیر است تا به حال هیچ مربی نتوانسته چنین عملکردی داشته باشد در نتیجه من بهترین مربی لیگ برتر بود اسم و این لک واقعیتی است که کسی نمی‌تواند آن را انکار کند.
وین رونی: به نظر من در حال حاضر 2 نفر بهترین بازیکن جهان هستند مسی و رونالدو. بدشانسی مسی این است که زمانی در حال بردن تماماین جوائز است که مسی آنها را برده است کاش این در زمان یکدیگر حضور پیدا نمی‌کرد این طور قدر هر کدام را جداگانه می‌دانستند./آق
برچسب ها: فدراسیون ، فوتبال ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار