نخستین نمایشگاه توانمندیهای مهندسی و صنعت ساختمان کشور در نوشهر گشایش یافت.

مسئول نمایشگاه توانمندیهای مهندسی و صنعت ساختمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی باتوانمندی های جدید صنعت ساختمان و توانایی مهندسان به عنوان محور اصلی برپایی نمایشگاه بشمار می رود تا بتوان شاهد شکوفایی گام های بلندی را در عمران و آبادانی شهرستان و استان باشیم.

نعمتی افزود: در این نمایشگاه جدیدترین مصالح ساختمانی و سلول های خورشیدی و کاربردهای انرژی خورشید، سیستم های کنترل هوشمند و هوشمندسازی ساختمان، مواد افزودنی بتن و بی ام اس و توانمندی های قالبهای لغزنده در معرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: برگزاری پانل های تخصصی و کارگاه های آموزشی و روش های بازاریابی و تکنولوژی فروش و کاربردهای حرفه ای 3Dmax و انیمیشن و مدل سازمانی و فناوری اطلاعات در ساختمان و تکنولوژی دکوراسیون داخلی و مصالح نما از بخش های دیگر این نمایشگاه محسوب می شود.

مسئول نمایشگاه توانمندیهای مهندسی و صنعت ساختمان استفاده از مصالح بومی و طراحی و ساخت ساختمان با معماری بومی را از چشم انداز نزدیک نمایشگاه برشمرد و گفت: زیباشناختی در معماری شهری بر اثر تعامل نظام مهندسی و دستگاه های اجرایی و مردم بدست خواهد آمد.

نعمتی از راه اندازی نمایشگاه مجازی صنعت ساختمان در سال آینده خبر داد و افزود: سال آینده نمایشگاه توانمندی های مهندسی و صنعت ساختمان همزمان با فضای فیزیکی بصورت مجازی برگزار خواهد شد تا زمینه حضور بیشتر را فراهم سازد.

نخستین نمایشگاه توانمندیهای مهندسی وصنعت ساختمان از دیروز به مدت دو روز در خیابان 15 خردادشهرستان نوشهر میزبان اقشار مختلف مردم است./س

برچسب ها: نخستین ، نمایشگاه ، مهندسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.