قم/

استقبال فارغ التحصیلان دانشگاهی از تحصیل در حوزه‌

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: هر ساله در زمان فراخوان پذیرش طلبه فارغ التحصیلان دانشگاهی برای ورود به حوزه‌های علمیه خواهران استقبال چشمگیری دارند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به آمار ثبت نام فارغ التحصیلان دانشگاهی برای ورود به حوزه‌های علمیه خواهران در سال گذشته، ادامه داد:: در سال گذشته 4هزار و 74 نفر با مدارک دانشگاهی شامل هزار و 76 نفر با مدرک کاردانی، 2هزار و 824 نفر با مدرک کارشناسی، 164 نفر با مدرک کارشناسی ارشد و 10 نفر با مدرک دکترا برای ورود به حوزه‌های علمیه خواهران ثبت نام کردند.

وی رشته‌های تحصیلی افرادی که با مدرک دکترا در حوزه‌های علمیه خواهران ثبت نام کرده‌ بودند را شامل دندانپزشکی، حقوق، ژنتیک مولکولی، اقتصاد نظری، آموزش زبان انگلیسی، پزشکی و زبان و ادبیات عرب ذکر کرد.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به این که بانوان علاقه‌مند با مدرک دیپلم تا پایان اسفند فرصت دارند برای ورود به حوزه‌ اقدام ثبت نام کنند، خاطر نشان کرد: امسال آزمون ورودی برای تمام ثبت نام کنندگان حذف شده است و افراد با توجه به سوابق تحصیلی و مصاحبه پذیرفته خواهند شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.