فردا دانشگاه آزاد واحد سروستان میزبان شرکت کنندگان و علاقمندان کنفرانس ملی برق و کامپیوتر است .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس /: اولین کنفرانس ملی برق و کامپیوتر در دانشگاه آزاد واحد سروستان فردا چهارشنبه 9 اسفندماه برگزار خواهد شد. شروع این کنفرانس فردا ساعت 9 صبح میباشد که علاقمندان میتوانند در سالن همایش این دانشگاه با مقالات برتر آشنا شوند.

به نقل از مهندس جعفر زارع دبیر کنفرانس با وجود اینکه در زمان ارسال مقالات شاهد سیر عظیمی از مقالات و علاقمندان بودیم امیدوارم که فردا هم مانند مقالات، استقبال چشمگیری از علاقمندان به رشته های برق و کامپیوتر را شاهد باشیم.

وی افزود: در بازه زمانی ارسال مقالات غریب 900 مقاله دریافت کردیم که 335 مقاله مورد تائید کمیته داوران قرار گرفت.

زارع اضافه کرد: يكي از مفيدترين روشهاي تشويق پژوهشگران و متخصصان درجهت گسترش علوم وفناوري مرتبط با مهندسي برق و كامپيوتر برگزاري همايشها و كنفرانسهاي علمي مي باشد که به همین منظور دانشگاه آزاد اسلامي واحد سروستان كه يكي از دانشگاههاي رو به توسعه استان و كشور به شمار مي رود، به همین منظور کنفرانس ملی برق و کامپیوتر فردا چهارشنبه 9 اسفندماه با هدف ارتباط بيشتر صنعت و دانشگاه و به منظور گسترش و پيشبرد و ارتقاي علمي كشور و ارتباط موثر با مراكز علمي و تحقيقاتي برگزار نمايد.

مهندس بهرام دهقان دبیر علمی کنفرانس اشاره کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از مقالات مورد تایید داوران قرار کرفتند در نظر داریم که کنفرانس فردا را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم تا علاقمندان برای شرکت در اینگونه کنفرانس های علمی تشویق شوند و در برنامه های بعد شاهد حضور بیشتر اینگونه علاقمندان باشیم.

وی محور های همایش را در زمینه های تولید علم در مهندسی برق، الکترونیک، مخابرات، کنترل، قدرت، بیوالکتریک، مهندسی نرم افزار، هوش مصنوعی، معماری کامپیوتر و فناوری اطلاعات ذکر کرد و افزود : که هر کدام از شرکت کنندگان برای توجیه مقاله خودر فردا در این کنفرانس حضور پیدا خواهند کرد.

دهقان گفت:یکی از مفیدترین روشهای تشویق پژوهشگران و متخصصان در جهت گسترش علوم و فناوری مرتبط با مهندسی برق و کامیوتر و تبادل آخرین دستاورد های مربوطه، برگزاری همایش ها و کنفرانس های علمی است.

دانشگاه آزاد واحد سروستان 75 کیلومتری شرق شهرستان شیراز قرار دارد ./س

برچسب ها: کنفرانس ، برق ، کامپیوتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.