با دستگيري يک سارق حرفه اي سيم و کابل برق در زابل 20 فقره سرقت سيم در اين شهرستان کشف شد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، ماموران كلانتري 11 شهرستان زابل  هنگام گشت زني در خيابان هامون اين شهرستان دو سارق سيم و كابل برق را در حال بريدن سيم و كابل هاي برق بودند شناسايي كردند .
اين گزارش حاكي است ، اين دو سارق به محض ديدن ماموران در حالي كه خود را در چنگال قانون گرفتار مي ديدند براي فرار از دست پليس از روي پشت بام هاي منازل اطراف پا به فرار گذاشتند كه با اقدام به موقع ماموران طي يك تعقيب و گريز يكي از سارقان دستگير شد .
بنابر اين گزارش ، در ادامه تحقيقات پليس مشخص شد متهم دستگير شده يك سارق حرفه اي است و قبلا نيز به جرم سرقت هاي متعدد توسط پليس دستگير شده است . 
اين سارق در ادامه تحقيقات پليس به 20 فقره سرقت سيم و كابل برق اعتراف كرد . 
به گزارش پايگاه خبري پليس ماموران انتظامي پاسگاه ايرندگان شهرستان خاش نيز با همكاري بسيج موفق شدند يك باند سرقت سيم و كابل برق و مخابرات را شناسايي و متلاشي كردند. 
اين گزارش مي افزايد ، ماموران در حال گشت زني در جاده دامن به ايرندگان اين شهرستان يك دستگاه پيكان وانت مشكوك را مشاهده كردند و با تحت نظر قرار دادن آن متوجه شدند خودرو مذكور حامل سيم و كابل مسروقه است . 
در ادامه تحقيقات ماموران راننده و دو سرنشين اين خودرو هنگامي كه قصد داشتند سيم ها و كابل هاي مسروقه را ذوب كنند توسط پليس دستگير شدند .گفتني است در اين عمليات مقدار 300 كيلو گرم سيم تلفن و كابل برق مسروقه كشف و ضبط شد .

برچسب ها: کشف ، سرقت ، زابل ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار