به گزارش
خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزار Word 2007 يك ويژگي جديد امنيتي را براي اسناد، ارائه كرده است و آن رمز گذاری بر روی اسناد است. شما ميتوانيد به هر سند يك رمز اضافه كنيد و به اين ترتيب، فايل قفل شده و امكان انجام هيچ ويرايشي روي آن وجود نخواهد داشت؛ مگر اينكه این رمز حذف شود.
برای این کار ازمنوی Office گزینه Prepare
و پس از آن گزینهEncrypt Document را انتخاب کنید.
در پنجره باز شده رمز مورد نظر خود را نوشته و روی دکمه Ok کلیک کنید.
پس از این کار پنجره Confirm Password برای شما باز می شود،در این پنجره نیز رمز خود را مجددا تایپ کرده و کلید Ok را بزنید.
سند شما رمز گذاری شد.کاربران در صورت وارد کردن رمز صحیح می توانند از سند شما استفاده کنند.
خیلی خ خ خ خ ممنون
خیلی ممنون
ممنون
سپاسگزارم
من به یه همچین چیزی خیلی احتیاج داشتم
واقعا عالی بود
ممنون میشم اگه نحوه جمع کردن ستونی اعداد را در ورد آموزش بدهید.موقع جمع کردن پیام (Invalid Character Setting) نمایش را میدهد.....خیلی خیلی برام مهمه....با تشکر
واقعا عالی است.
خسته نباشید