فرمانده انتظامي استان اصفهان از كشف يك تن و 61 كيلو گرم انواع مواد مخدر در يك ماهه گذشته در گلوگاه هاي نايين استان اصفهان خبر داد و افزود: در اين رابطه 31 قاچاقچي دستگير شدند.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ،سردار"عبدالرضا آقاخاني "فرمانده انتظامي استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت: در راستاي مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر و انهدام باندهاي افيوني، ماموران ايست و بازرسي و انتظامي گلوگاه هاي نايين اين استان در ماه گذشته چندين طرح عملياتي و انتظامي به مرجله اجرا گذاشته شد.
وي افزود: در اين عمليات ها مقدار 1 تن 61 كيلو گرم انواع مواد مخدر كه عمدتا سنتي و ترياك بود كشف و مقدار يك كيلو مخدر صنعتي از نوع شيشه نيز كشف و ضبط شد .
"آقاخاني" در ادامه تصريح كرد : در اين رابطه چندين باند بزرگ مواد مخدر منهدم و تعداد 31 قاچاقچي كه به شگردهاي مختلف و خاص قصد داشتند مواد را به استان اصفهان منتقل كنند شناسايي و ضمن دستگيري آنان ،به مراجع قضايي معرفي شدند .
رئيس پليس استان اصفهان در پايان با بيان اينكه مخدر چه سنتي و چه صنعتي از خطرناك ترين مواد افيوني به شمار مي رود، خاطر نشان كرد: دشمنان ايران اسلامي قصد دارند با ورود مواد مخدر قشر آسيب پذير ما را كه همان جوانان غيرتمند ايران اسلامي هستند، تخريب كنند ولي با هوشياري آنان و اقتدار نظامي پليس تاكنون تمام نقشه هاي شوم آنان نقش برآب شده و نيروي انتظامي در اين راه تا نابودي كامل طرح هاي خود را با شدت و قوت قبلي به اجرا مي گذارد./ف
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار