مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: سه نفر از بانوان در حال وضع حمل و گرفتار بر اثر طغیان رودخانه‌ها توسط هلال‌احمر چابهار نجات یافتند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،رسول راشکی اظهار داشت: در پی بارندگی‌های اخیر و طغیان رودخانه‌های «چروک و کلر» دور روستای «پلنگ و دنسر» از توابه شهرستان چابهار و مسدود شدن راه‌های مواصلاتی، دو تیم امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان چابهار به حالت آماده‌باش در جمعیت حضور یافتند.

وی افزود: در این راستا با اعلام فرمانداری چابهار و شبکه بهداشت این شهرستان در زمینه وضعیت نابسامان سه نفر از بانوان در حال وضع حمل و گرفتار در دو روستای فوق‌الذکر، هلال‌احمر با هماهنگی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان نسبت به اعزام چرخبال مستقر در چابهار با همراهی دو نفر از امدادگران زن، دو نفر امدادگر تیم کوهستان آقا و دو نفر پرستار و ماما معرفی شده از شبکه بهداشت به منطقه مورد نظر پرواز کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: به محض رسیدن در منطقه یکی از بانوان با انتقال به شبکه بهداشت همان روستا و با کمک امدادگران وضع حمل کرد.

راشکی ادامه داد: دیگر بیماران هم با کمک تیم امدادی توسط چرخبال هلال‌احمر به مرکز درمانی شهرستان چابهار انتقال داده شدند.

وی از اقدام به موقع و مؤثر رئیس شعبه، امدادگران و تیم پرواز صمیمانه قدردانی کرد.

این عملیات سه ساعت و 10 دقیقه با یک سورتی پرواز به طول انجامید.
برچسب ها: باردار ، چابهار ، رودخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.