عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: برای اینکه اختلافات دامن زده نشود باید آرامش در کشور حفظ شود اما نکته‌ قابل ملاحظه این است که اختلافات فقط با آرام کردن فضا حل نمی‌شود؛ باید نقاط حساس و علل مهم در بوجود آمدن اختلاف میان مسئولین را شناسایی کرد و با اتخاذ شیوه‌های مناسب به ریشه کن کردن و یا ترمیم تفرقه‌های به وجود آمده پرداخت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه روحانیت مبارز؛ حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی با اشاره به لزوم حفظ وحدت و پرهیز از اختلاف افکنی تاکید کرد: در این مقطع زمانی برای اینکه اختلافات دامن زده نشود باید آرامش در کشور حفظ شود اما نکته‌  قابل ملاحظه این است که حل اختلاف با آرام کردن فضا حل نمی‌شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز در این باره تاکید کرد: باید نقاط حساس و علل مهم در بوجود آمدن اختلاف میان مسئولین را شناسایی کرد و با اتخاذ شیوه‌های مناسب به ریشه کن کردن و یا ترمیم تفرقه‌های به وجود آمده پرداخت.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب درباره لزوم پرهیز از اختلاف آفرینی در بین مسئولین و حفظ وحدت افزود: مسئله مهمی که حتما به آن باید توجه کنیم و در فرمایشات رهبری هم جلوه گر است، این نکته است که اختلافاتی که قبلا به وجود آمده است باید ابتدا بررسی شوند و سپس آن‌ها را حل کرد. این نکته مورد توجه مقام معظم رهبری بوده است و ایشان در واقع به این مسئه امر کرده‌اند و رعایت آن منجر به حفظ آرامش در کشور خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: انشالله امیدوارم با درایتی که مقام معظم رهبری دارند در آینده نزدیک مسائل مورد اختلاف پایان یابد و به تبع آن مشکلات اقتصادی، گرانی، بی‌توجهی به مردم و هتک حرمت‌های صورت گرفته حل شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
-
شفیع زاده
۲۳:۴۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
مطلب بسیار صحیحی است که کمتر به آن پرداخته می شود .
آخرین اخبار