معاون پشتيباني آموزش و پرورش مازندران ، از آمادگي و تجهيز3 هزار و 710 كلاس استان مازندران جهت پذيرش مسافران فرهنگي در نوروز 92 خبر داد .

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  ، حسنعلي شيري گفت: در نوروز امسال480  مدرسه استان آماده ميزباني و اسكان روزانه بيش از 23 هزار فرهنگي كشور است .
 
معاون پشتيباني آموزش و پرورش مازندران با بيان اين كه رزرو اينترنتي از اول اسفند ماه آغاز و تا بيستم همين ماه ادامه دارد بيان داشت : همكاران فرهنگي سراسر كشور مي توانند جهت ثبت نام و رزرو اينترنتي مدارس در سطح استان به آدرسhttp://eskan.medu.ir  مراجعه و اقدام نمايند .
 
وي تصريح كرد: مراجعين در زمان اسكان با در دست داشتن كارت شناسايي به آدرس ستاداسكان آموزش و پرورش شهرستان مورد نظر به صورت حضوري مراجعه نمايند .
 
شيري افزود: در سال گذشته 44 مدرسه با 259 كلاس جهت رزرواسيون آماده شده بود كه در نوروز امسال در تمامي 32 شهرستان و منطقه رزرو اتاق ها انجام خواهد شد.
 
وي به تجهيز و آمادگي 10 مركز بهداشتي درماني اشاره كرد و گفت : اين مراكز به صورت شبانه روزي در ايام تعطيلات نوروزي به مسافران و بيماران خدمات بهداشتي و درماني ارائه مي دهند.
 
معاون پشتيباني آموزش و پرورش مازندران تصريح كرد : فرهنگياني كه در ايام نوروز سال 92 قصد سفر به مازندران دارند  ، از بيست و هشتم اسفند ماه 91 لغايت دوازدهم فروردين 92 مي توانند به ستاد اسكان در شهرستان ها و مناطق مازندران مراجعه كنند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار