جوخه های حرفه ای با هماهنگی با انگلیس ، ترکیه و قطر با نظارت رژیم صهیونیستی، متخصصان سوری را هدف حملات خود قرار داده‌اند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  پایگاه خبری المنار فلسطین با اعلام این خبر افزود گزارشهایی در اسرائیل و اروپا منتشر شده است که پرده از فعالیتهای جوخه های حرفه‌ای ترور در مناطق مختلف سوریه برای ترور متخصصان سوری در زمینه هایی که تل آویو آنها را حیاتی قلمداد می کند پرده می دارد.

در این گزارشها که المنار فلسطین از بخشهایی از آن مطلع شده آمده است جوخه های ترور با سازمانهای امنیتی انگلیسی ، ترک و قطری هماهنگی می کنند و آنها تحت حمایت گروههایی از باندهای تروریستی هستند. این جوخه‌ها همچنین از مکانهای حیاتی سوریه اطلاعات جمع آوری می کنند و به اسرائیل می فرستند .

در این گزارشها آمده است محموله های سلاح که برخی کشورهای عرب خلیج فارس و در صدر آنها قطر به باندهای تروریستی می دهند با اطلاع قبلی اسرائیل است .

همچنین شماری از کشورهای شرکت کننده در جنگ با سوریه مأموریتهای مشخصی را به گروههای ویژه خود واگذار کرده اند تا علیه مواضع حیاتی و حساس سوریه حملات خرابکارانه انجام دهند .
برچسب ها: صهیونیست ، ترور ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار