رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان از ارائه تسهیلات به دانشجویان نخبه و ممتاز دشتستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سید اکبر عدنانی شامگاه سه‌شنبه در نشست با دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد دشتستان اظهار داشت: حمایت از اقشار ضعیف و مستضعف جامعه از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد در سال جاری است.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر در راستای افزایش سطح کیفی خدمات‌رسانی به جامعه هدف، اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته و به نتایج بسیار خوبی نیز رسیده‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان از ارائه تسهیلات به دانشجویان نخبه و ممتاز دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تعدادی از دانشجویان نخبه و ممتاز تحت حمایت برای دریافت تسهیلات قرض‌‌الحسنه به بانک ملی معرفی شدند.

عدنانی تصریح کرد: با رایزنی به عمل آمده از طریق حوزه معاونت توانمندسازی با امور شعب بانک ملی برازجان و با عنایت به نیت خیرخواهانه خیراندیشان به منظور دستگیری از دانشجویان نخبه کمیته امداد، در نشستی دانشجویان نخبه و ممتاز در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک ملی دشتستان معرفی شدند.

وی اضافه کرد: حجم و کیفیت خدمات ارائه شده به جامعه هدف نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته و امیدوار هستیم، این روند رو به رشد تداوم داشته باشد.

این مسئول در پایان گفت: ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان نیز در اولویت این نهاد قرار دارد و به فضل خدا شاهد تحقق این مهم با تلاش همکاران و خیران خواهیم بود.
برچسب ها: دانشجو ، دشتستان ، نخبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.