دبیر علمی کنگره بین المللی مونوپوز و آندروتوز گفت: در این کنگره که برای اولین بار و در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد 140 مقاله به صورت پوستر ارائه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، مهین نجفیان در اولین کنگره بین المللی مونوتوز و آندروتوز با شعار «یائسگی سالم،سالمند سالم» اظهار کرد: در این نمایشگاه که از تاریخ هفتم اسفندماه به مدت چهار روز کار خود را آغاز کرد 60 سخنرانی و 140مقاله در قالب پوستر ارائه می شود ضمن اینکه این کنگره با توجه به حضور میهمانان خارجی به صورت دو زبانه برگزار می شود.

نجفیان اظهار کرد: «یائسگی» که یکی از موارد مهم مطرح شده در این کنگره بین المللی به شمار می رود فرایندی طبیعی است به همین دلیل باید با تغیر نگرش در پزشکان و افراد جامعه این مقطع از زندگی را به بخشی مثبت تبدیل کنیم و امید به زندگی را در افراد جامعه افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: ما باید بتوانیم «یائسگی» را یک نشانه مثبت در زندگی در نظر بگیریم و آن را به نشانه ای برای یک دوران سالمندی خوب تبدیل کنیم.

دبیر علمی کنگره بین المللی مونوپوز و آندروتوز در خصوص برگزاری این کنگره افزود: برای برگزاری این کنگره مسئولان با برقراری رابطه با محققان و داخلی و خارجی و افراد متخصص در زمینه های مختلف از جمله توانبخشی و ارولوژی و سایر مباحث، همکاری لازم را به عمل آوردند تا کنگره به شکل جامع و کاملی برگزار شود./س

برچسب ها: ارائه ، مقاله ، کنگره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.