معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: ملت و دولت با عمل به رهنمودهای رهبر انقلاب و حفظ وحدت در مقابل دشمنان ایستادگی خواهند كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / عباس دستباز با اشاره به تاكیدات مقام معظم رهبری بر حفظ اتحاد و خدمتگزاری به مردم ، مسوولان را به همدلی و تلاش برای حل مشكلات مردم فراخواند.

وی مدیران و مسوولان را سربازان جمهوری اسلامی دانست و گفت: مسوولان باید به منظور پاسداری از خون شهدا از هیچ خدمتی به مردم دریغ نورزند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل افزود: علم ، عمل ، تخصص و تعهد زیبنده مسوولان بوده و خدمت به مردم بزرگ ترین موفقیت در مسیر تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است.

دستباز اظهار كرد: برخلاف توطئه و اكاذیب دشمن مبنی بر دلسردی مردم از انتخابات ، ملت قهرمان ایران بار دیگر با مشاركت بالا در این همه پرسی دشمنان را مایوس و سرافكنده خواهند كرد.

فرماندار گرمی هم در این جلسه طرح های كشاورزی و دامی را در اشتغال زایی و درآمدزایی در این شهرستان مهم دانست و گفت: مجموع اعتبارات توسعه كشاورزی گرمی در سال جاری با تلاش كارگروه مربوطه جذب شده است.

محمود علایی زنگیر افزود: میزان اشتغال زایی طرح های كشاورزی مصوب گرمی 800 نفر است و برای اجرای طرح های مصوب اعتباری بالغ بر 190 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی با شرح قابلیت های كشاورزی و وجود 120 هزار هكتار اراضی قابل كشت در گرمی گفت: این شهرستان قابلیت تولید انواع محصولات ارگانیك را دارد و بخش كشاورزی این منطقه باید بیش از پیش مورد توجه واقع شود/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.