رئیس صنعت، معدن و تجارت بابل با بیان اینکه نمایشگاه بهاره بابل هشتم تا 15 اسفند دایر خواهد بود گفت: در این نمایشگاه کالاها پنج تا 15 درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی اصغری در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه فروش بهاره مازندران در مصلی بابل با اشاره به اینکه این شهرستان با توجه به ظرفیت و تقاضای بالا فاقد نمایشگاه دائمی است، اظهار داشت: به دلیل تقاضای زیاد واحدهای تولیدی از شهرها و استان‌های دیگر برای شرکت در نمایشگاه‌های پاییزه و بهاره بابل، راه‌اندازی نمایشگاه دائمی و تخصصی در بابل ضروری است.

وی با بیان اینکه به منظور تنظیم بازار گوشت و مرغ و کالاهای اساسی نمایشگاه فروش بهاره از هشتم اسفند سال جاری است، ابراز داشت: این نمایشگاه در مصلی بابل افتتاح و تا 19 اسفند برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت بابل از افزایش 10 تا 15 درصدی تعداد غرفه‌های نمایشگاه فروش بهاره در سال جاری خبر داد و افزود: حدود 140 غرفه با مشارکت واحدهای تولیدی، شرکت‌های پخش، نمایندگی عمده فروشان، واحدهای توزیع مورد وثوق اتحادیه دارای پروانه و بهره‌برداری پروانه کسب شناسنامه‌دار اقدام به عرضه مستقیم کالا و خدمات می‌کنند.

اصغری با بیان اینکه کالاهای این نمایشگاه پنج تا 15 درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه می‌شود، بیان داشت: در این نمایشگاه علاوه بر لباس، کیف و کفش، آجیل، مرغ و گوشت گرم و منجمد عرضه می‌شود.

وی از فعالیت یک تیم بازرسی متشکل از کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی در نمایشگاه بهاره خبر داد و افزود: توسط کارشناسان صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی تمامی کالاها نرخ گذاری شده و همه غرفه‌ها موظف هستند نسبت به نصب برچسب قیمت کالاها، صدور فاکتور رسمی متحدالشکل که نمایشگاه در اختیار آنها قرار داده در اختیار مصرف کنندگان و همشهریان عزیز بابلی قرار دهند.

اصغری تصریح کرد: تمامی شهروندان می‌توانند هرگونه گران‌فروشی، کم فروشی، تقلب و عدم صدور فاکتور را به بازرسان فعال در نمایشگاه اطلاع دهند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت بابل اذعان داشت: طبق هماهنگی به عمل آمده با بانک ملی تمامی غرفه‌ها مجهز به سیستم کارت خوان بوده و درصدد هستیم یک دستگاه عابر بانک برای رفاه حال مصرف کنندگان در نمایشگاه مستقر کنیم.

این مسئول اذعان داشت: در حال حاضر یکی از مشکلات اساسی اداره صنعت، معدن و تجارت بابل برای برگزاری نمایشگاه، نداشتن زمین برای احداث نمایشگاه دائمی و تخصصی است.

اصغری با تقدیر از امام جمعه بابل که برای چند سال متوالی مکان مصلی را برای برگزاری نمایشگاه در اختیار اداره صنعت، معدن و تجارت بابل قرار داده است، افزود: در حال حاضر متقاضیان زیادی از شهرها و استان‌های دیگر برای شرکت در نمایشگاه‌های فروش بهاره در نوبت هستند که اگر بابل دارای نمایشگاه دائمی بود تعداد غرفه‌ها به 400 غرفه نیز افزایش می‌یافت.

وی از فرماندار و نمایندگان مردم بابل در مجلس خواست کارگروه تخصصی راه‌اندازی نمایشگاه دائمی در فرمانداری بابل تشکیل شود./ج1

برچسب ها: ساری ، نمایشگاه ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.