معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور به فعالیت یك هزار مركز مشاوره در این سازمان اشاره كرد و گفت: 50 درصد مشاوره های ارائه شده به زوجهای در آستانه طلاق منجر به سازش شده است.



'به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، محمد نفریه' در سمنان افزود: ارائه آموزش ها و مشاروه پیش از ازدواج نقش موثری در كاهش طلاق در خانواده ها دارد.

وی توسعه فعالیت های مراكز مشاوره، اجرای طرح كاهش طلاق و توسعه فعالیت های مددكاران و مشاوران را از مهمتری اقدمات بهزیستی برای كاهش میزان طلاق در كشور برشمرد.

نفریه با اشاره به فعالیت دو هزار مركز ترك اعتیاد اعم از سرپایی، بستری و ... اظهار داشت: برای جلوگیری از توسعه اعتیاد به ماده مخدر شیشه چهار جلد كتاب ویژه درمانگران ، خانواده و مددجویان تهیه شده كه در اختیار این مراكر قرار می گیرد.

وی گفت: برابر اعلام ستاد مبارزه با مواد مخدر 65 درصد از فعالیت های درمان، پیشگیری و كاهش آسیب اعتیاد در كشور توسط بهزیستی ارائه می شود.

وی در خصوص ارائه خدمات به كودكان بی سرپرست گفت: 9 هزار و 300 نفر كودك بی سرپرست در مراكز این سازمان و 13 هزار كودك در خانواده های جایگزین از خدمات این سازمان بهره مند می شوند.

معاون بهزیستی كشور در خصوص افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش گفت: در این رابطه پیشنهاد افزایش 20 درصد ارائه شده و باید منتظر تصمیم مجلس شورای اسلامی باشی/س
برچسب ها: طلاق ها ، مشاوره ، سازش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.