مدیران از فرصت باقی مانده تا پایان امسال برای جذب اعتبار مورد نیاز اجرای مصوبات سه دور سفر رییس جمهور به این استان استفاده كنند.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،استاندار زنجان در آخرین جلسه پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت به استان زنجان استاندار زنجان بر ضرورت پیگیری مسئولان برای اخذ تعهدات وزاتخانه‌ها تاکید کرد.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه عمل به تعهدات وزارتخانه‌ها باید از سوی مسئولان پیگیری شود، افزود: قبل از سال جدید باید این پیگیری‌ها نتیجه‌بخش باشد.

وي با اشاره به اینکه فضای سیاسی کشور در آستانه برگزاری انتخابات مجالی برای پیگیری‌های مطلوب را ایجاد نمی‌کند،  تا كيد کرد: ضروری است نسبت به پیگیری تعهدات وزارتخانه در اسفندماه اقدام شود.

 استاندار زنجان با بیان اینکه مشکلات  طرح ها در صورتی که در حیطه اختیارات استان باشد، حل می‌شود، تصريح کرد: حل مشکلات  طرح ها موجب تسریع در روند اجرایی آنها می‌شود.

رئوفي نژاد با اشاره به سفر رئیس جمهور یا معاون اول وی به استان ادامه داد: استان باید آماده افتتاح چندین پروژه بزرگ در این برنامه باشد.

 رئوفی‌نژاد اجرای طرح پالایشگاه، پتروشیمی و دو خطه کردن راه‌آهن را ازطرح های اجرا نشده در زنجان دانست وخاطر نشان كرد: استان پیگیر کلنگ‌زنی این طرح ها است./س


 


برچسب ها: مسئولان ، زنجان ، تعهدات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.