به گفته مشیری هم اکنون از مشکلاتی که در گذشته دانشجویان برای اعزام به خارج از کشور جهت دستیابی به دستاورد های جدید داشته اند کاسته و به کیفیت آن افزوده شده است.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، دکتر حجازی زاده، رئیس کمیته یازدهمین کنفرانس سیستم های ایران گفت: امر توسعه در حوزه فناوری با سیاست صنعت نوعی هنر و خدمت به جوانان خلاق در عرصه هستی است.

وی افزود: با رشد توسعه که همواره با صنعتی شدن جامعه بوده می توان اشتغال زایی را پرورش داد و همچنین جوانان فعال را به سمت موفقیت کشانده شوند.

در ادامه این برنامه مشیری، ریاست انجمن سیستم های هوشمند ایران در طی سخنرانی عنوان کرد: در سال 1386 این کنفرانس ها به صورت دانشجویی بوده اما اکنون روند آن ها به سمت پیشرفت است که در واقع سال ،86 ، 26 نفر از اعضاي انجمن شرکت می کردند که امروزه این تعداد قریب به 10 برابر شده و 260 عضو داریم.

وی در خصوص رشد و نمو در بهره برداری سیستم های هوشمند در کشور گفت: بهره برداری سیستم هوشمند در حال رشد است و همچنین با برگزاری نمایشگاه ها و همایش ها صنعت ایران به سمت تکنولوژی شدن پیش رود.

 ریاست انجمن سیستم های هوشمند ایران در خصوص  پیام نوید بخش اذعان داشت:چندی پیش مشکلات عدیده ای گریبان گیر دانشجویان اعزامی به خارج از کشور جهت دستیابی به دستاورد های جدید بوده است اما هم اکنون از این مشکلات کاسته شده و به نوعی کیفیت آن بالا رفته است.

وی در مورد این قبيل از کنفرانس ها عنوان کرد: تبادل نظر با برخی از انجمن ها در این کنفرانس ها، آن را در سطح وسیعی گسترش دهیم./ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار