اولین شعبه هوا و فضای كشور به صورت رسمی امروز نهم اسفند ماه طی مراسمی در تالار غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گشایش می یابد.

فاطمه سعيدي پور، دبير انجمن اولین شعبه هوا و فضای كشور در کاشان با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان با تاکید بر ظرفیت های بالقوه و توانمندی شهرستان كاشان در بحث نجوم، هوا و فضا، بویژه فعالیتهای علمی انجمن نجوم سپهركاشان و استقبال علاقه مندان در رده های مختلف سنی به علم نجوم افزود: انجمن نجوم سپهرکاشان مقدمات راه اندازی اولین شعبه رسمی هوا و فضای ایران در این شهرستان را سال جاري با ثبت استاني، به عنوان اولين عضو حقوقي انجمن نجوم ايران در 29 تيرماه سال جاري انجام داد.

به گفته وی، پس از ثبت استانی انجمن نجوم سپهرکاشان زمینه پذيرفته شدن در انجمن نجوم ايران نیز به عنوان اولين عضو حقوقي در 29 تيرماه امسال فراهم شد و به عنوان اولين شعبه انجمن هوا و فضای ایران در سطح کشور به رسميت شناخته شد.

دبير انجمن اولین شعبه هوا و فضای كشور در کاشان تصریح کرد: با فعالیت رسمی و آغاز به کار اين شعبه در شهرستان کاشان علاوه بر رونق فعالیت های علمی نجومی و طرح مباحث جذاب آن برای علاقه مندان زمينه آشنايي اساتيد، دانشجويان و دانش آموزان با فعاليت هاي حوزه هوافضا نیز فراهم می شود.

سعیدی پور، تاسیس انجمن نجوم سپهرکاشان و آغاز فعالیت آن به عنوان تنها سازمان مردم نهاد در زمینه علم نجوم و فضا از سال 1381 را یادآورشد و گفت: این انجمن در حال حاضر دارای بیش از 200 عضو در رده های مختلف سنی و تحصیلی است./س

برچسب ها: اولین ، شعبه ، هوا و ، فضای ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.