وکیل حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: مدیریت رئیس کمیته انضباطی حسن زاده باعث خواهد شد تا مشکلات دایی ورویانیان در اوایل هفته آینده ختم به خیر می شود.

مصطفی شکری وکیل حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با حضور اسماعیل حسن زاده مسائل به سمتی هدایت شد که اختلاف حل شود ولی جلسه دیشب به اختلاف مالی دایی و باشگاه پرسپولیس مربوط مي شد که معطوف قرار داد یکسال و نیم دایی در زمان سرمربی گری اش بود در مورد تحویل اقلام ورزشی که به جهت محدومیت صلاحیت کمیته انضباطی خارج از ورود به شکایت بود .

وی ادامه داد:  در مورد شکایت مالی در جلسه دیگری، طرفین با مبلغی موافقت کنند خواهند کرد.

 شکری در مورد شکایت طرفین به مصاحبه ها گفت:  قابل توجه به شان دو طرف،  در مورد شکایت مصاحبه ها از طرفين ، به صورت پیشنهاد حل خواهد شد. حسن زاده به عنوان رئیس کمیته انضباطی این مسائل را مدیریت ميکند و مشکلات در اوایل  هفته آینده حل خواهد شد.

در مورد شکایت وینگادا در دادگاه CAS گفت: در دادگاه CAS  ادای دعوا کردیم مبلغ باشگاه  را اين دادگاه  پذیرفت. برای کاهش مبلغ مورد نظر فیفا نیز پذیرفته شده بود که طلب مسلم و ینگادا است و اين مبلغ را تحویل خواهیم داد.
وی درمورد  سود پول وینگادا تصریح کرد:  اگر در یک مدت تعیین شده پرداخت صورت نگیرد  5 درصد به مبلغ ،بابت سود باید به وينگادا  پرداخت شود./آق


برچسب ها: مشکلات ، رویانیان ، آینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار