مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: سهم این شرکت در تولید فولاد کشور روی 45 درصد هدف گذاری شده بود که امروز به نزدیک 50 درصد رسیده است .

 

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران اصفهان  محمد مسعود سمیعی نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه : تاکنون 38 هزار میلیارد ریال قرارداد طرح های توسعه با پیمانکاران ایرانی بسته شده است خاطر نشان کرد : براساس هدفگذاری ، باید ظرفیت 7/7 میلیون تن تولید شمش مذاب این شرکت ، تا پایان سال 93 به 8/11 میلیون تن برسد.
وی به حجم بیش از 15 هزار میلیارد ریال قرارداد طرح های توسعه فولاد مبارکه در حال مناقصه است اشاره کرد و افزود: این حجم سرمایه گذاری برای تولید 5/4 میلیون تن فولاد در ناحیه نورد گرم است.

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان از برنامه افزایش ظرفیت تولید در سه حوزه فولاد مبارکه، فولاد سبا و فولاد هرمزگان خبر داد و گفت: تا پایان امسال طرح های توسعه به میزان بیش از پنج هزار میلیارد ریال افتتاح می شود.

وی افزود: با اجرای طرح های توسعه این شرکت، برای 15 هزار نفر اشتغال زایی خواهد شد. مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: از لحاظ برنامه تولید در ذوب نسبت به برنامه شرکت و سال قبل هفت درصد افزایش تولید فولاد خام محقق شده است.

وی با بیان اینکه این شرکت در تولید ورق گرم نسبت به برنامه امسال 10 درصد و در مقایسه با سال گذشته هفت درصد افزایش تولید داشته است، افزود: همچنین در تولید ورق سرد نسبت به برنامه چهار درصد و در مقایسه با سال گذشته هشت درصد رشد تولید بوده است.

مدیر عامل فولاد مبارکه گفت: فروش محصولات شرکت نیز نسبت به برنامه 15 درصد و در مقایسه با پارسال 10 درصد رشد داشته است. وی از بومی سازی ‌ و امسال بیش از 35 هزار قطعه و تجهیزات در این شرکت خبرداد و با بیان اینکه بیش از 40 هزار قطعه مهندسی معکوس شده است، اضافه کرد: 2/71 درصد ماشین ‌آلات و قطعات یدکی از داخل کشور تامین می شود.

سمیعی نژاد اظهار کرد: بیش از 44 درصد مواد مصرفی فولاد مبارکه و 2/85 درصد از مواد اولیه از داخل کشور تامین می شود و نیاز فولاد مبارکه به کشورهای دیگر کاهش پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیروی انسانی این شرکت را سرمایه های ملی دانست و گفت: نتیجه موفق سیاست های این شرکت به دلیل تعامل و همکاری این سرمایه ملی است/س

برچسب ها: تولید ، فولاد ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.