نشست دو ساعته رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال با مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در دفتر رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پی افزایش اشتباهات داوری، آنچه که اجحاف در حق پرسپولیس تلقی می‌شد، انتقاداتی که محمد رویانیان برای جلوگیری از تضییع حق و حقوق باشگاه پرسپولیس مطرح کرده بود و واکنش‌هایی که فدراسیون فوتبال به این مسائل داشت، دکتر حسین مالکی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس از طرفین دعوت کرد تا در نشستی رودررو با یکدیگر گفتگو کنند.

به همین منظور و به دعوت دکتر مالکی جلسه 2 ساعته‌ای ظهر امروز در دفتر رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

در این جلسه علی کفاشیان و مهدی محمد نبی رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال و دکتر حسین مالکی و محمد رویانیان رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر مالکی در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: از رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنم که به دعوت بنده پاسخ مثبت دادند و در جلسه‌ای که برگزار شد گلایه‌ها را با یکدیگر در میان گذاشتند. این نشست نتایج مطلوبی داشت و آقای رویانیان برای جلوگیری از تضییع حقوق باشگاه پرسپولیس مواردی را مد نظر داشتند که مطرح کردند. آقایان کفاشیان و نبی هم نقطه نظرات خود را در این جلسه عنوان نمودند و بنده فکر می‌کنم بسیاری از مسائل و مشکلات موجود در سایه این گفتگوها حل و فصل شده باشد. به هر حال اختلافات، به فوتبال کمک نمی‌کند و در سالی که جام جهانی را پیش رو داریم باید به فوتبال ملی کمک کرده و همه در کنار هم باشیم.

انتظار این است که فدراسیون مشکلات باشگاه‌ها را درک کند و به طور طبیعی باشگاه‌ها نیز به فدراسیون کمک کنند. پرسپولیس نیز به عنوان یک باشگاه بزرگ و پرطرفدار و سرمایه ملی به طور قطع می‌تواند به فوتبال کشور کمک کند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: در این جلسه از مسئولان فدراسیون فوتبال درخواست کردم با توجه به اینکه یحیی گل‌محمدی از مربیان با اخلاق فوتبال کشورمان است و هیچ توهینی هم نکرده است در صورتی که قانون اجازه می‌دهد شرایطی فراهم شود تا محرومیت سرمربی پرسپولیس در بازی بعد برطرف شود.

همچنین درخواست کردم در حکم صادره کمیته انضباطی درباره آقای رویانیان که زحمات زیادی برای فوتبال و ورزش کشور متحمل شده‌اند تجدید نظر شود./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
کیوان
۱۷:۴۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
حق با سردار است
Iran (Islamic Republic of)
هادی مالامیری
۱۶:۲۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
درود برسردار بزرگ فوتبال ایران محمد رویانیان
آخرین اخبار