جانشين فرمانده انتظامي هرمزگان از کشف 67 تن مواد مخدر در 11 ماهه سالجاري خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرهنگ احمد دادستاني در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران انتظامي استان هرمزگان در 11 ماهه سال جاري موفق به کشف 67 تن و 582 کيلو و 566 گرم انواع مواد مخدر شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد افزايش داشته است.
وي افزود: در مجموع کشفيات انجام شده ترياک با 55 تن و 213 کيلو و250 گرم در رتبه اول و پس از آن حشيش، هروئين، کراک و شيشه در رده هاي بعدي قرار دارند. 
دادستاني در ادامه بيان داشت: در اين مدت 185 باند تهيه و توزيع مواد متلاشي، 4 هزار و 26 نفر از سوداگران مرگ دستگير و 828 دستگاه خودرو نيز که توسط سوداگران مرگ در امر حمل مواد از آنها استفاده مي شد، توقيف شد. 
اين مقام انتظامي با بيان اينکه طي اين مدت در 19 مورد از ماموريت ها قاچاقچيان با پليس درگير شدند که در نتيجه آن تعداد 9 نفر از قاچاقچيان کشته و 25 نفر هم مجروح شدند تصريح کرد: در مجموع 59 قبضه سلاح نيز از قاچاقچيان کشف شد. 
جانشين انتظامي استان هرمزگان در خصوص برخورد با خرده فروشان مواد مخدر هم افزود: در يازده ماهه امسال 555 مورد طرح پاکسازي در 942 نقطه استان انجام که طي آن از هزار و 218 منزل بازرسي و 578 کيلو و 891 گرم انواع مواد مخدر کشف و هزار و 110 نفر نيز از خرده فروشان موادمخدر نيز دستگير شدند. 
دادستاني يادآور شد: مأموران در طرح هاي جمع آوري معتادان تابلو و پر خطر در سال جاري تا کنون هزار و 848 نفر از معتادان کارتن خواب و پر خطر را دستگير و جهت ترک به کمپ هاي ترک اعتياد اعزام کردند./ف
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار