سرهنگ نعمتي گفت:مامورنماهاي زورگير با جعل عنوان نظامي از شهروندان شمال تهران اخاذي و زورگيري مي کردند که با تيز هوشي پليس کوهستان پايتخت، شناسايي شدند.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از رييس کلانتري 123 نياوران در تشريح موضوع فوق گفت:" صبح روز گذشته يکي از تيم هاي گشت پليس کوهستان پايتخت، هنگام گشتزني در محدوده پارک جمشيديه و ارتفاعات منتهي به آن به سه مرد که با تجهيزات نظامي در حال بازرسي شهروندان بودند، مشکوک شده و براي بررسي موضوع به آنها نزديک شدند.
وي افزود:" با نزديک شدن ماموران پليس کوهستان، هر سه مرد مشکوک سعي در ترک محل کرده و در پاسخ به سوالات ماموران اقدام به جو سازي و تهديد مي کنند که اين امر ظن ماموران را بيشتر کرده و هر سه بازداشت و به کلانتري 123 منتقل مي کنند. 
سرهنگ نعمتي، عنوان داشت:" هر سه متهم در کلانتري خود را مامور نظامي معرفي کرده و اعلام مي کنند که در حال انجام ماموريت بوده اند اما زماني که پليس از آنها حکم ماموريت و کارت شناسايي طلب مي کند طفره رفته و مشخص مي شود که مدرک و کارت شناسايي همراه ندارند.
کلانتر 123 نياوران بيان داشت:" در بازرسي از وسايل متهم نيز يك رشته دستبند، بيسيم دستي، افشانه گاز اشك اور و يك باتوم تلسكوپي کشف شد که حکم حمل آنها نيز همراه متهمان نبود.
وي تصريح کرد:" در بازجويي هاي انجام شده هر سه متهم اعلام مي کنند که مامور نظامي نيستند و با تهيه تجهيزات نظامي قلابي، اقدام به اخاذي و زورگيري از شهروندان در محدوده هاي شمال تهران مي کنند که به اين ترتيب به اتهام جعل عنوان ماموران دولتي و همچنين اخاذي و زورگيري از شهروندان بازداشت و به همراه پرونده تکميل شده به پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار