ليبروي تيم واليبال بانوان گاز تهران گفت: به طور کلي بايد بگويم که داوري ليگ برتر امسال تعطيل بود.

سميه رادپور در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: داوري هاي امسال ليگ افتضاح بود و نمي‌توان در مورد آن هيچ صحبت ديگري کرد به نظر من اين امر در واليبال بانوان فاجعه بزرگي است.

ليبروي تيم واليبال بانوان گاز تهران تصريح کرد: اشتباهات داوران در طول مسابقات ليگ برتر تا حدي است که هر وقت داور سوت مي زند استرس تمام بازيکنان را فرا مي‌گيرد که مي‌خواهد چه اتفاقي بيافتد.

وي گفت: نکته قابل توجه داوري مسابقات ليگ برتر امسال اين است که آنها در سوتها و قضاوتهاي اشتباه خود آنقدر قاطيعت دارند که حتي نمي‌توان به عملکردشان اعتراض کرد. در صورتي که اعتراض در يک بازي ورزشي مري طبيعي است.

ليبرو تيم واليبال بانوان گاز تهران اظهار داشت: نمي‌خواهم با ضعيف خواندن عملکرد داوران علت اصلي باختهايمان در ليگ امسال را به آنها ارتباط دهم ولي آنها در برخي شرايط حساس و سنگين سوتهايي مي زنند که دور از باور است. به طور کلي در مسابقات امسال داور خط با سر داور هماهنگ و هم راي نيستند.

وي در خصوص سطح کيفي مسابقات ليگ برتر واليبال بانوان امسال گفت: تعداد تيمهاي شرکت کننده اسمال کم شده و اين امر کاهش تعداد بازيها را در پي داشته است.
با توجه به تجمع بازيکنان مطرح و برتر در تعداد محدودي از تيمها سطح کيفي مسابقات هم رشد چنداني نکرده است.

ليبرو تيم واليبال بانوان گاز تهران در ادامه تصريح کرد: در ليگ امسال وضعيت تيمهاي شرکت کننده به گونه‌اي است که جايگاهه سه تيم ابتدايي جدول ( گيتي پسند اصفهان، ذوب‌آهن و گاز تهران ) مشخص است و ديگر تيمهاي در رد‌ه‌هاي مياني جدول قرار دارند.

وي گفت: تيم واليبال گاز تهران در مسابقات نيم فصل نخست امسال عملکرد خوبي نداشت، شکست ما مقابل تيمهي ذوب‌آهن و گيتي پسند اصفهان باعث شد که هم اکنون جايگاه سوم جدول را کسب کنيم.

رادپور تصريح کرد: در نيم فصل دوم مسابقات وضعيت فني تيم ما  تغيير کرده است و با قدرت بيشتري به مصاف حريف مي‌رويم در ديدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان موفق به کسب نتيجه برد شديم حال به دنبال غلبه بر تيم گيتي پسند اصفهان در هفته‌هاي آينده هستيم.

وي در خصوص ديدار هفته چهارم از دور برگشت تيم گاز مقابل تيم ستاره هاي تيم اظهار داشت: به هيچ عنوان نبايد با اين باور که ستاره‌هاي پارس نتوانسته در ليگ امسال نتايج خوبي بگيرد پس ما بر نظريم وارد ميدان شويم.
ما به هيچ عنوان بازي يک طرفه آي را در پيش نداريم چون تيم ستاره‌هاي پارس در هفته گذشته موفق شد تيم صدر نشين و مدعي گيتي پسند اصفهان را تا مرز شکست پيش ببرد.

رادپور خاطر نشان کرد: کوچکترين غفلت در بازي فردا باعث باخت ما خواهد شد، البته روي کاغذ ما برتري داريم و بايد حريف را ببريم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار