سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: کمیته انضباطی قبل از برگزاری بازی ها امتیاز صبا را به این تیم بازگرداند تا فدراسیون تمام تلاش خود را برای قهرمان نشدن گیتی پسند کرده باشند.

علیرضا افضل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: شهید منصوری بازی بسیار ایده آلی ارائه داد و اما به دلیل عدم حضور بازیکنان اصلی اش در بازی نیمه دوم را واگذار کرد.
شهید منصوری عملکرد بسیار خوبی داشته به همین دلیل از حالا قهرمانی را متعلق به قمی ها نمی دانم، اطمینان دارم عملکرد این تیم مدعی در شهر قرچک باعث شکست تیم صبا می شود و ما نیز با پیروزی برابر تیم قوی شهرداری تبریز قهرمان فصل می شویم و پس از اتمام این هیاهو نفس راحتی خواهیم کشید.
 سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند افزود: کمیته انضباطی رأی اولیه خود را برای بازی صبا و شرکت حفاری اعلام کرد اما شب قبل از رقابت های این هفته، رأی دیگری صادر کرد که بازیکنان ما را تحت تأثیر قرار داد و انگیزه صبا را بالاتر برد اما این مسایل نمی تواند برنامه های ما را برای کسب عنوان قهرمانی کمرنگ کند ما در آخرین هفته و تا لحظه پایانی مسابقه می جنگیم تا به چیزی که حقمان است، برسیم.
افضل در ادامه بیان داشت: در صورتیکه شهید منصوری با نیرو و توان خود مقابل صبا صف آرایی کند بدون شک پیروز میدان می شود و این امر ما را به قهرمانی نزدیک می کند زیرا در صورت پیروزی تیم مقابل شهرداری تبریز قهرمانی را از آن خود می کنیم.
با دید روشنی به استقبال هفته پایانی می روم زیرا می دانم شهید منصوری سد بزرگ و غیرقابل شکست برابر صبای قم می باشد.
وی خاطر نشان کرد: از هیچ تلاشی برای رسیدن به جایگاه نخست فروگذار نمی کنیم زیرا معتقدم مسئولان کمیته دست به دست هم دادند تا گیتی پسند به حق خود یعنی قهرمانی نرسد.
صبا در آسیا حرفی برای گفتن ندارد
سرمربی تیم گیتی پسند تأکید کرد: تمام تیم های حاضر در لیگ، عملکرد صبا را دیده اند این تیم با چالشی بسیار به صدر جدول رسیده و پیشتاز شده است.
زیرا قمی ها در شهر خود مقابل ما به برتری می رسیدند و در اصفهان نیز مغلوب بی چون چرا شدند اطمینان دارم این تیم در رقابت های آسیایی حرفی برای گفتن ندارد و نمی تواند ایران را در این رقابت ها به جایی برساند که شایسته آن است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار